شیر پایه بلند روشویی چه مزایایی دارد ؟

شیر پایه بلند روشویی چه مزایایی دارد ؟

مقدمه

در این پست قصد داریم، درباره یکی دیگر از محصولات ارائه شده در وب سایت جهان تاپ با شما گفتگو کنیم. شیر پایه بلند روشویی یکی از اقلام پر فروشی است که امروزه در حوزه محصولات بهداشتی ساختمان بسیار طرفدار پیدا کرده است. این شیرآلات، در نسبت با دیگر محصولات مشابه دارای ارتفاع بیشتری می باشد. همین امر باعث محبوبیت این نوع شیرآلات در بین انواع شیرهای روشویی شده است. همانطور که می دانید این مدل شیرهای روشویی برای سینک های کاسه ای طراحی شده و از طرفداران بسیاری نیز برخوردار می باشد.

قیمت شیر پایه بلند روشویی تنوع بالایی دارد. این اختلاف قیمت به دلیل کیفیت، برند، جنس و عوامل دیگری است که آنها را در بازه های ارزان، متوسط و گران قیمت درجه بندی کرده است. در این مقاله به بررسی مزایا، تفاوت شیر پایه کوتاه با شیر پایه بلند و … می پردازیم. مطالعه این متن راهنمای خوبی برای خرید بهترین و مناسب ترین شیر پایه بلند برای روشویی می باشد.

چرا باید شیر پایه بلند بگیرم؟

اگر به دنبال خرید محصولات بهداشتی – ساختمانی هستید، این سوال ممکن است برای شما نیز مطرح شود؛ چرا شیر پایه بلند روشویی؟ شیرهای پایه بلند، دارای مزایای بسیاری است. عملکرد خوب و راحت این نوع شیرآلات بهتر از هر منطقی می تواند خریدار را برای انتخابی که کرده است، توجیه نماید. طراحان برای این نوع شیرها امکانات بسیاری طراحی کرده اند که یکی از این آنها افزایش فشار آب است.

شیر پایه بلند روشویی به دلیل ارتفاعی که دارد به خوبی می تواند آب را با فشار بیشتری در اختیار کاربر قرار دهد. طراحی جذاب و مدرنی که این نوع شیرآلات دارند، باعث شده است تا مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گیرند. طراحان داخلی، از این شیرآلات به عنوان اکسسوری برای زینت محیط داخلی ساختمان استفاده می کنند. این شیرآلات مدرن باعث ایجاد فضایی نوآورانه شده و هماهنگی آن با آینه و نورهای محیطی، فضایی بسیار دلپذیر و جذاب را رقم می زنند.

یکی دیگر از دلایل انتخاب شیر پایه بلند روشویی تنوع در طرح و رنگ در آنها است. شما با هر سلیقه و هر بودجه ای می توانید این شیرآلات روشویی را تهیه نمایید. جالب اینکه به راحتی می توان این شیرآلات را با دیگر عناصر به کار رفته در سرویس بهداشتی هماهنگ کرد.

شیر پایه بلند روشویی و کاربرد آن

طراحان دکوراسیون داخلی، شیر پایه بلند روشویی را یک انتخاب عالی برای سینک های کابینتی می دانند. شیرهای پایه بلند روشویی، بهتر است روی سینک های فانتزی نصب نشود زیرا ممکن است دسته اهرمی آنها به دیوار سینک برخورد کند. محدودیت در حرکت دسته اهرمی شیر باعث می شود تا عملکرد این محصول کاهش یابد. بهترین سینک برای این نوع شیرآلات، سینک های کاسه ای است که برای فضاهای مدرن طراحی می شوند. این سینک ها ضمن جذابیت بخشی به مکان مورد، نظر عملکرد این شیرآلات را نیز بهبود می دهند.

در حقیقت استفاده از شیر پایه بلند روشویی یکی از مولفه های ساختمان های مدرن و لاکچری به شمار می آید. سوال بسیاری از خریداران این است که « شیر ظرفشویی رو میشه بجای شیر روشویی استفاده کرد؟»؛ پاسخ مثبت است! خوشبختانه، این مدل شیرهای روشویی را می توان در فضاهایی چون سرویس بهداشتی و حمام و حتی آشپزخانه نیز نصب کرد. ارتفاع این شیرآلات برای سینک های کلاسیک نیز مناسب توصیف شده است.

تفاوت شیر پایه کوتاه با شیر پایه بلند؟

در ادامه به بررسی تفاوت شیر پایه کوتاه با شیرهای پایه بلند می پردازیم. کارایی شیرآلات پایه بلند تفاوت چندانی با شیرآلات معمولی ندارند. هر دو مدل اهرمی بوده و در ساختار آنها از کارتریج استفاده شده است. هدایت جریان آب در شیرهای پایه بلند و معمولی به عهده دسته اهرمی این شیرها است. همچنین حرارت  و میزان فشار آب را می توان از طریق دسته اهرمی این شیرها کنترل کرد.

تنها تفاوت شیرآلات روشویی پایه بلند با نوع معمولی آن در فضای آزادتری است که در  اختیار شیرهای پایه بلند قرار گرفته است. از همین رو، راحت تر می توان سینک و اطراف آن را تمیز کرد. شستشوی دست و صورت نیز در سینک هایی که شیرهای پایه بلند دارند، بسیار راحت ارزیابی می شود. تفاوت دیگر این شیرها با دیگر شیرآلات معمولی در قیمت آنها است.

چند نکته مهم برای خرید شیر روشویی پایه بلند

در خرید شیر پایه بلند روشویی خوب است به چند نکته مهم توجه داشته باشید! نکته اولی که باید در نظر داشت، ارتفاع مناسب شیر با دیواره سینک است. همچنین طول آبریز شیر نیز باید در هماهنگی کامل با دیگر عناصر این محصول باشد.

شیر پایه بلند روشویی باید دارای گارانتی و ضمانت نامه کیفی کالا نیز باشد. اگر مکان قرارگیری دسته شیر با دیواره سینک برخورد نماید، باید آن را تعویض کنید. همچنین کیفیت آبکاری نیز از دیگر نکاتی است که باید در زمینه خرید شیرهای پایه بلند به آن توجه نمایید. آبکاری ضعیف باعث می شود تا خیلی زود محصول خریداری شده دچار خط و خش شده و زیبایی خود را از دست بدهد.

در هنگام خرید، سطح شیر را با دقت بررسی کنید تا بدون موج بوده و سطح آن کاملا یک دست باشد. در نهایت اینکه محصولی که مورد انتخاب شما قرار گرفته، باید با دیگر عناصری که در فضای آشپزخانه یا سرویس بهداشتی به کار رفته است، در هماهنگی کامل قرار بگیرد.

جمع بندی

شیر پایه بلند روشویی از جمله محصولاتی است که این روزها در بازارهای مصرفی قابل مشاهده می باشد. شما می توانید این محصول مدرن و جذاب را از وب سایت فروشگاهی جهان تاپ خریداری نمایید. این فروشگاه آنلاین ارائه دهنده انواع مختلف محصولات بهداشتی ساختمان است. شیر ظرفشویی شاوری، فنری، دو منظوره از جمله این محصولات هستند. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با دیگر محصولات این فروشگاه به صفحه اینستاگرامی جهان تاپ نیز مراجعه فرمایید.

شیر پایه بلند روشویی دارای مزایای بسیاری است که در این متن به آن اشاره شد. از دیگر مباحثی که در این نوشتار به آن پرداخته شد، تفاوت این مدل از شیرآلات با دیگر محصولات مشابه بود. اختلاف قیمت، میزان حجم و فشار آب از جمله تفاوت هایی بودند که در این دو مدل شیر بررسی گردید. با مطالعه دقیق این متن و مشاهده تصاویر ارائه شده می توانید بهترین و مناسب ترین مدل شیرآلات را تهیه فرمایید. چنانچه به راهنمایی بیشتر نیاز داشتید، می توانید با کارشناسان فروش این وب سایت در تماس باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین ها

از کجا میتوانم خرید کنم؟
شما بامراجعه به وبسایت جهان تاپ می تواند قیمت های بروز محصولات ما را مشاهده کنید و ثبت سفارش کنید.
خرید آنلاین قطعات یدکی شیرآلات به چه صورت است؟
پس از وارد شدن به وبسایت جهان تاپ میتوانید قطعه مورد نظر را سرچ کنید و یا  از دسته بندی مورد نظر قطعات مورد نیاز را انتخاب کنید.توجه داشته باشید که موجودی و قیمت وبسایت جهان تاپ همیشه بروز است.
ارسال خرید شیرآلات طی چند روز انجام می شود؟
به محظ خرید شما ثبت سفارش انجام می شود روز بعد برای شما ارسال می شود و نهایتا تا 5روزکاری به دست شما می رسد.
کجا می توانم مشاوره تلفنی برای خرید شیرآلات داشته باشم؟
از طریق شماره تماس های زیر میتوانید باما در ارتباط باشید.
 
 

سوالات متداول

شبکه های اجتماعی جهان تاپ