رفع تمامی مشکلات فلاش تانک یا سیفون

مقدمه

خواندن این مقاله باعث می شود تا بتوانید خودتان به رفع تمامی مشکلات فلاش تانک یا سیفون اقدام کنید. مطالبی که در ادامه مطرح می شوند نکات مهمی را در زمینه تعمیر فلاش تانک و قطعات مختلفی که در آن به کار رفته است ، آشنا می کند.

رفع تمامی مشکلات فلاش تانک یا سیفون

بررسی مشکلات سیفون

اجازه بدهید قبل از این که به موضوع رفع مشکلات فلاش تانک اشاره کنیم، ببینم چه عواملی باعث خراب شدن سیفون می شوند. در بیشتر مواقع، خرابی سیفون به دلیل خراب شدن قطعاتی است که در این وسیله رخ می دهد. اگر هر یک از این قطعه ها کارایی خود را از دست بدهند، عملکرد فلاش تانک ناقص خواهد شد. اینجاست که باید برای تعویض قطعه معیوب، دست به کار شویم. معمولا این مشکلات در فلاش تانک ها دیده می شوند:

  • نشتی
  • عدم تخلیه آب
  • عدم آب بندی فلاش تانک
  • نقص در فلوتر
  • خراب شدن توپی شناور

هر یک از این نواقص در ادامه به صورت مستقل به همراه راه حل های آن خدمت شما توضیح داده می شوند. 

از بین بردن نشتی فلاش تانک

رفع مشکلات فلاش تانک ، موضوعی پیچیده و غیرقابل حل نیست. کافی است، دلیل به وجود آمدن خرابی را بدانید. نشتی می تواند به چند دلیل مختلف به وجود آید. شناور اگر مشکل پیدا کرده باشد، می تواند باعث ریزش قطرات آب از فلاش تانک شود. گاهی اوقات محل اتصال مخزن و لوله خروجی دچار آسیب می گردد . گاهی نیز لوله ای که وارد فلاش تانک می شود، صدمه می بیند.

برای رفع مشکلات فلاش تانک، قبل از هر کاری لوله را بررسی نمایید. اگر در لوله شکستگی یا ترکیدگی مشاهده کردید، باید لوله را تعویض کنید. اگر مشکل از شناور باشد، می توانید به راحتی آن را با یک قطعه دیگر تعویض نمایید. همچنین محل اتصالات را نیز بررسی کرده و در صورت نیاز آن قطعه را عوض کرده یا با واشر و دیگر عایق ها محکم کنید.

عدم تخلیه آب

مبحث رفع مشکلات فلاش تانک را با بررسی موضوع عدم تخلیه آب ادامه می دهیم. برای رفع این مشکل حتما اهرم را با دقت بررسی نمایید. اگر اهرم در عملکرد خود دچار نقص شده باشد، نمی تواند به خوبی آب را تخلیه کند. در این صورت ممکن است اهرم شکسته شده باشد. البته گاهی طول زنجیر تخلیه اگر به صورت استاندارد طراحی نشده باشد، این اتفاق می تواند رخ دهد. حتی می توانید فلوتر را نیز نگاهی بیندازید. خراب شدن این قطعه به معنی درست پر نشدن مخزن است.

برای رفع مشکلات فلاش تانک به ویژه موضوع عدم تخلیه آب باید از سلامت اهرم اطمینان کسب کنید. اهرم باید روی چنگک قرار گرفته باشد. اگر چنگک به جایی گیر داشته باشد، باید آن را در جای درست خود قرار دهید. چنانچه نیاز به تعویض اهرم بود، میتوانید قطعه مورد نظر را از فروشگاه جهان تاپ تهیه کنید.

عدم آب بندی فلاش تانک

اگر آب به درون دستشویی سرازیر می شود، ممکن است آب بندی دستگاه خراب شده باشد. در این صورت، حتما تمامی فلاش تانک را از نظر آب بندی بررسی نمایید. اتصالات داخلی و خارجی را نیز چک کنید. اگر جایی در سیفون متوجه شدید که مهره ای شل شده است، آن را سفت نمایید. واشرها نیز در صورت شکسته شدن باید تعویض شوند. هر سیفون دارای یک واشر مخصوصی است.

فلوتر

برای رفع مشکلات فلاش تانک حتما به فلوتر نیز توجه داشته باشید. فلوتر یا شناور قطعه ای مهم می باشد که اگر دچار خرابی شده باشد، می تواند عملکرد دستگاه را تحت تاثیر قرار دهد. گاهی اوقات فلوتر اشتباه نصب می شود. این موضوع می تواند بر روی مکان خروج آب فشار کمی وارد آورد. در این صورت شیر به خوبی بسته نمی شود. حتی رگلاژ نبودن شناور نیز باعث ایجاد مشکل می گردد. اگر طول اهرم شناور را بیشتر کنید، توان توپی برای ایجاد فشار آب، بیشتر می شود.

خرابی توپی شناور

خرابی سیفون گاهی به خاطر صدمه دیدن توپی شناور است. توپی شیئی سبک است که روی آب قرار می گیرد. اگر این توپی سوراخ گردد، عملکرد خود را از دست می دهد و دستگاه از کار می افتد. گاهی اوقات نیز اگر شناور و مخزن هم سایز نباشند، دستگاه کارایی خود را از دست می دهد.

معرفی قطعات فلاشتانک و کاربرد آن ها

اگر قطعات فلاش تانک را بشناسید و کاربرد هر یک از آنها را بدانید، سریع تر خواهید توانست مشکل پیش آمده را رفع کنید. در فلاش تانک قطعات مختلفی حضور دارند که ما تنها به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم.

  • پمپ فلاش تانک
  • فلوتر فلاش تانک
  • پمپ فلاش تانک طنابی
  • فلوتر کامل فلاش تانک
  • پمپ اولترا اسلیم فلاش

خرید اینترنتی سیفون از جهان تاپ

فروشگاه آنلاین جهان تاپ ارائه دهنده انواع مختلف قطعات یدکی این محصول می باشد. شما می توانید ضمن مشاهده هر یک از این قطعات و مطالعه کاربردهای آن به صورت اینترنتی نیز آنها را تهیه فرمایید. برای خرید با نازل ترین قیمت موجود در بازار، جهان تاپ بهترین وب سایتی است که در این زمینه وجود دارد. شما می توانید با بهترین قیمت هر یک از این قطعه های یدکی را تهیه نمایید.

ضمن اینکه صفحه اینستاگرامی جهان تاپ نیز ارائه دهنده انواع محصولات بهداشتی و ساختمانی است. با مقایسه قیمت ها، محصولات مختلف در این زمینه می توانید مناسب ترین فلاش تانک را خریداری نمایید. ضمانت اصالت محصول، پشتیبانی و تحویل سریع سفارشات و خرید امن و راحت از دیگر مزایای این وب سایت فروشگاهی می باشد.

جمع بندی

در این مقاله به نحوه رفع مشکلات فلاش تانک پرداختیم. انواع مختلف قطعات یدکی سیفون، نیز از دیگر مباحثی بود که در این متن به آن اشاره شد. اگر این متن را با دقت خوانده باشید، خواهید توانست خودتان معایب و مشکلات به وجود آمده در این دستگاه را برطرف کنید. این فروشگاه امکانات متنوعی دارد که می توان به ارائه مشاوره در زمینه تهیه محصولات بهداشتی و ساختمانی اشاره کرد. شماره هایی که در انتهای این مقاله می آید می تواند شما را به واحد فروش، مشاوره و پشتیبانی وصل نماید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین ها

از کجا به صورت مستقیم میتوانم لوازم بهداشتی ساختمان سفارش دهم؟
شما بامراجعه به وبسایت جهان تاپ می تواند قیمت های بروز محصولات ما را مشاهده کنید و ثبت سفارش کنید.
جهان تاپ
خرید آنلاین قطعات یدکی به چه صورت است؟
پس از وارد شدن به وبسایت جهان تاپ میتوانید قطعه مورد نظر را سرچ کنید و یا از دسته بندی مورد نظر قطعات مورد نیاز را انتخاب کنید.توجه داشته باشید که موجودی و قیمت وبسایت جهان تاپ همیشه بروز است.
ارسال سفارشات طی چند روز انجام می شود؟
به محظ خرید شما ثبت سفارش انجام می شود روز بعد برای شما ارسال می شود و نهایتا تا 5روزکاری به دست شما می رسد.
برای مشاوره تلفنی باید با چه شماره ای در ارتباط باشم ؟
از طریق شماره تماس های زیر میتوانید باما در ارتباط باشید.
 
 
من همکار هستم چطوری میتونم لیست قیمت همکاری دریافت کنم ؟

برای دریافت لیست قیمت روزانه درخصوص قیمت های همکاری و قرید آسان بی دقدقه فقط کافیه عکس جواز کسب آدرس و فامیل مدیریت برامون داخل روبیکا بفرستید تا همیشه قیمت های بروز داشته باشید.

آموزشی که مد نظرم بود داخل مقالات وجود نداشت یا پیدا نکردم ؟
دوست عزیز اگر مطلب آموزشی مورد نظر داخل وب سایت پیدا نکردی ممنون میشم برامون از اینجا بفرستی تا آموزش موضوع مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن براتون ساخته بشه ( ممنون که با ما همراهید )
 
 
 

سوالات متداول

شبکه های اجتماعی جهان تاپ