۱۰ مدل فلاش تانک(سیفون) ارزان

مقدمه

در این محتوا ۱۰ مدل فلاش تانک(سیفون) ارزان را به شما معرفی میکنیم ، اگر گشتی در بازار و وب سایت های فروشگاهی بزنید، با انواع مدل های سیفون آشنا می شوید. این تنوع محصول به خاطر اهمیت و لزوم استفاده از این وسیله مفید و ضروری است. همانطور که می دانید، فلاش تانک وسیله ای است که برای حفظ نظافت و بهداشت هر ساختمانی در سرویس های بهداشتی به کار می رود. این وسیله بهداشتی با جمع کردن آب در مخزن خود و تخلیه ناگهانی، عمل شستشو و دفع بوی نامطبوع را در توالت ها به راحتی انجام می دهد.

اگر قصد خرید سیفون – این وسیله غیرقابل حذف در سرویس های بهداشتی- را دارید، می توانید این متن را مطالعه کنید. مقاله ای که پیش روی شما است، کمک می کند تا از بین انواع مختلف سیفون های موجود در بازار، مناسب ترین و بهترین نوع را خریداری نمایید.

10 مدل فلاش از تانک(سیفون) ارزان

معرفی مدل های سیفون

مدل های  سیفون را می توان از نظر ساختار و عملکرد بررسی کرد.

  • مدل ساده
  • مدل دو زمانه
  • مدل آنتی باکتریال
  • مدل اتوماتیک
  • توکار

از جمله مدل های سیفون هستند که توسط طراحان و تولیدکنندگان محصولات بهداشتی و ساختمانی عرضه می شوند. در ادامه هر یک از این مدل ها معرفی می شوند.

سیفون ساده

در بین مدل های سیفون، فلاش تانک ساده از همه قدیمی تر است. این سیفون ها دارای ساختار کاملا ابتدایی و ساده هستند. برای تخلیه آب جمع شده در این سیفون ها می توان از دکمه یا طناب کمک گرفت. این سیفون ها معمولا هنگام خالی کردن آب، صدای زیادی تولید می کنند. همچنین این نوع فلاش تانک از قابلیت تنظیم حجم آب در مخزن برخوردار نیستند. در برابر تعمیر یا تعویض آنها بسیار آسان است.

فلاش تانک های دو زمانه

از دیگر مدل های سیفون، فلاش تانک دو زمانه است. این فلاش تانک، از دو منبع آب کوچک و بزرگ و دو تخلیه برای هر یک از این منبع ها برخوردار است. اگر نیاز به تخلیه آب کمتری دارید، می توانید کلید مخزن کوچک را بزنید. برای استفاده از مخزن بزرگتر نیز کلید بزرگتر آب بیشتری در اختیار شما می گذارد. از مزایای این نوع فلاش تانک صرفه جویی پنجاه تا هفتاد درصدی آن در آب است.

سیفون های  آنتی باکتریال

از نظر کارشناسان حوزه بهداشت، بهترین سیفون، سیفونی است که ویژگی آنتی باکتریالی داشته باشد. این نوع فلاش تانک ها از ساختار عجیب و متفاوتی برخوردار نیستند. منظور از آنتی باکتریال بودن آنها، پوششی است که تمام بدنه سیفون را در برگرفته است. این نوع سیفون ها از نظر بهداشت و تمیزی حرف اول را در بین محصولات مشابه می زند.

فلاش تانک اتوماتیک

از دیگر مدل های سیفون، فلاش تانک اتوماتیک می باشد. این نوع سیفون ها اغلب برای سرویس های فرنگی به کار می روند. کافی است در توالت فرنگی را باز کنید تا حجم آب ذخیره شده در منبع، به صورت خودکار روانه توالت شود.

فلاش تانک توکار

فلاش تانک توکار برای زیباتر کردن و دیزاین سرویس های بهداشتی به کار می روند. این نوع سیفون ها برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند. سیفون توکار را در داخل دیوار کار می گذارند. این سیفون اگر نیاز به تعمیر داشته باشد، هزینه و مشکلاتی را برای شما خواهد داشت.

معرفی ده مدل فلاش تانک(سیفون) ارزان

در ادامه به معرفی ده مدل فلاش تانک ارزان قیمت می پردازیم. سیفون هایی که در ادامه نام آنها می آید، در شمار بهترین و ارزان ترین سیفون های ایرانی می باشند. در ادامه هر یک از این محصولات توضیح داده خواهند شد.

فلاش تانک فرپود مشکی دور طلایی مدل سپند

این متن فرصت مناسبی در اختیارتان قرار می دهد تا با مقایسه برند ها، به مناسب ترین نوع فلاش تانک دست پیدا کنید. فلاش تانک فرپود مشکی دور طلایی مدل سپند را می توانید از فروشگاه جهان تاپ بخواهید. این نوع سیفون می توان چهار تا هفت و نیم لیتر آب را در خود ذخیره  کند. عملکرد دو مرحله ای، صرفه جویی در مصرف آب، دکمه ای بودن، کاربری آسان از دیگر مزایای این سیفون می باشد.

فلاش تانک دو حالته سفید پاندا

پیشنهاد ویژه ما برای خرید بهترین سیفون، فلاش تانک دو حالته سفید پاندا است. این نوع سیفون نیز از وب سایت فروشگاهی جهان تاب قابل ارائه می شود. این فلاش تانک از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و بسیار دوام و ماندگاری دارد. در صورت خراب شدن قطعات داخلی آن می توانید از فروشگاه جهان تاپ قطعه مورد نظر را خریداری نمایید.

 فلاش تانک ایمن آب مدل ونیز ۸/۵ لیتری

خرید اینترنتی فلاش تانک ایمن آب از طریق وب سایت فروشگاهی جهان تاپ امکان پذیر می باشد. این سیفون از یک فلوتر دیاگرامی برخوردار است که ضمن صرفه جویی در آب صدای کمی نیز تولید می کند. این سیفون دارای دو حالت تخلیه کششی و شاسی دو زمانه نیز است.

خرید فلاش تانک سفید کهن مدل ساحل

مقایسه قیمتی یکی از بهترین راه های انتخاب فلاش تانک مناسب و ارزان می باشد. شما در جهان تاپ این فرصت را دارید که دست به مقایسه محصول از نظر قیمت بزنید. یکی از مناسب ترین انواع سیفون ها فلاش تانک سفید کهن مدل ساحل می باشد. این سیفون می تواند چهار تا هشت لیتر آب را در خود جای بدهد. کاهش در مصرف آب، بدنه ای محکم، طراحی زیبا از دیگر مزایای این سیفون بهداشتی می باشد.

معرفی مدل های سیفون ارزان قیمت

در ادامه مبحث معرفی سیفون های ارزان قیمت ، می توان به مدل های کسری، تاپ، قهرمان و فلاش تانک ایران اشاره کرد. این مدل ها همه از نظر ماندگاری و کیفیت مواد به کار رفته در سیفون قابل تضمین هستند. برای خرید با نازل ترین قیمت موجود در بازار می توانید چند وب سایت فروشگاهی مختلف را مورد بررسی قرار دهید. این موضوع کمک می کند تا ضمن آشنایی با انواع مختلف سیفون ها مناسب ترین و اقتصادی ترین نوع آن را انتخاب نمایید.

جمع بندی

در این متن به بررسی انواع مختلف مدل های سیفون ارزان قیمت پرداختیم. اگر ما را تا به اینجای متن همراهی کرده باشید، دانستید که می توان سیفون ها را از نظر ساختار و عملکرد به چند گونه مختلف تقسیم بندی کرد. در ادامه به معرفی ده مدل سیفون پرداختیم و هر یک را توضیح دادیم. اگر قصد خرید به صورت آنلاین دارید می توانید به فروشگاه و صفحه اینستاگرام جهان تاپ مراجعه کنید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین ها

از کجا به صورت مستقیم میتوانم لوازم بهداشتی ساختمان سفارش دهم؟
شما بامراجعه به وبسایت جهان تاپ می تواند قیمت های بروز محصولات ما را مشاهده کنید و ثبت سفارش کنید.
جهان تاپ
خرید آنلاین قطعات یدکی به چه صورت است؟
پس از وارد شدن به وبسایت جهان تاپ میتوانید قطعه مورد نظر را سرچ کنید و یا از دسته بندی مورد نظر قطعات مورد نیاز را انتخاب کنید.توجه داشته باشید که موجودی و قیمت وبسایت جهان تاپ همیشه بروز است.
ارسال سفارشات طی چند روز انجام می شود؟
به محظ خرید شما ثبت سفارش انجام می شود روز بعد برای شما ارسال می شود و نهایتا تا 5روزکاری به دست شما می رسد.
برای مشاوره تلفنی باید با چه شماره ای در ارتباط باشم ؟
از طریق شماره تماس های زیر میتوانید باما در ارتباط باشید.
 
 
من همکار هستم چطوری میتونم لیست قیمت همکاری دریافت کنم ؟

برای دریافت لیست قیمت روزانه درخصوص قیمت های همکاری و قرید آسان بی دقدقه فقط کافیه عکس جواز کسب آدرس و فامیل مدیریت برامون داخل روبیکا بفرستید تا همیشه قیمت های بروز داشته باشید.

آموزشی که مد نظرم بود داخل مقالات وجود نداشت یا پیدا نکردم ؟
دوست عزیز اگر مطلب آموزشی مورد نظر داخل وب سایت پیدا نکردی ممنون میشم برامون از اینجا بفرستی تا آموزش موضوع مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن براتون ساخته بشه ( ممنون که با ما همراهید )
 
 
 

سوالات متداول

شبکه های اجتماعی جهان تاپ