راهنمای خرید چسب و نوار تفلن

۱۰ نکته مهم و اساسی برای خرید چسب و نوار تفلن شیرآلات – راهنمای خرید چسب و نوار تفلن شیر آب

مقدمه

اگر به دنبال یادگیری ۱۰ نکته مهم و اساسی برای خرید چسب و نوار تفلن شیرآلات هستید، صفحه خوبی را برای مطالعه این موضوع انتخاب کرده اید. در این پست قصد داریم درباره ماهیت تفلن، انواع آن، کاربرد، نحوه خرید و … با شما گفتگو کنیم. مطالعه این نوشتار کمک می کند تا بهترین نوع چسب و نوار تفلن را برای مصرف خانگی یا فروشگاه خود خریداری نمایید.

چسب آب بندی چیست؟

تولید کنندگان، نوار تفلن یا چسب آب بندی را برای جلوگیری از نشتی آب در شیرآلات ساختمانی تولید می کنند. در واقع سفت و محکم کردن قطعات شیر آب بدون نوار چسب بندی امکان پذیر نیست. این چسب ها که به صورت نوارهای نازک و باریک طراحی می شوند، از ماده ای به نام تترافلوئور و اتیلن می باشند. این ماده باعث می شود تا نوارها به ضخامت هفتاد تا صد میکرون تولید شوند. تکنسین های ساختمانی از این نوار چسب، برای سر هم کردن اتصالات و لوله کشی ها تاسیسات آب رسانی کمک می گیرند. این چسب ها دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

چرا از چسب آب بندی تفلن استفاده می‌شود؟

سوال مهم دیگری که اینجا مطرح می شود، این است که چرا از چسب آب بندی استفاده می شود؟ این نوار چسب ها فقط وظیفه عایق بندی تاسیسات آبرسانی را به عهده ندارند؛ بلکه می توان از آنها برای روان شدن اتصالات نیز استفاده کرد. این نوارها بر کیفیت عملکرد نهایی سیستم آبرسانی تاثیر مثبتی می گذارند. انعطاف پذیری، قیمت مقرون به صرفه، عدم نیاز به آچار کشی باعث شده است تا استفاده از این محصول کاملا توجیه شود.

۱۰ نکته مهم و اساسی برای خرید چسب و نوار تفلن شیرآلات

برای خریدی خوب و مطمئن لازم است به چند نکته مهم در زمینه نوار و چسب آب بندی توجه کنیم. نکاتی که در ادامه ارائه می شود، می تواند قدرت شما را در انتخاب بهترین محصول افزایش دهد. با توجه به اینکه انواع مختلفی از نوارهای تفلن در بازار موجود می باشد، اطلاع داشتن از چند نکته مهم و مفید می تواند خرید امنی را برایتان رقم زده و از هدر رفت بودجه و وقت تان جلوگیری کند. نکات مهمی که در ادامه به آنها اشاره می شود عبارتند از :

  • انواع نوار تفلن
  • کیفیت
  • خرید نوار تفلن
  • فروشگاه معتبر
  • برند
  • قیمت
  • نحوه استفاده
  • خرید به صورت اینترنتی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • جنس و کیفیت

نکته اول) انواع نوار تفلن

اولین نکته از ۱۰ نکته مهم و اساسی برای خرید چسب و نوار تفلن شیرآلات، توجه به انواع این محصول است. نوار تفلن هایی که برای آب بندی اتصالات شیر آب به کار گرفته می شوند، دارای طول های مختلف و کاربردهای متنوعی هستند. به این نوار تفلن ها، نوار تفلن خمیری نیز می گویند. ساختار آنها باعث می شود تا به خوبی درزها و شکاف های بین اتصالات تاسیسات آب پر شده و باعث آب بندی آنها شوند.  

فروشگاه جهان تاپ ارائه دهنده انواع نوار تفلن و چسب آب بندی است که می توانید متناسب با نوع اتصالات و میزان مصرف، این نوارها را تهیه کنید. نوارهای پنجاه متری، بیست متری و ده متری از جمله انواع نوارهای خمیری مناسب برای آب بندی اتصالات شیر آب و محصولات گالوانیزه می باشد.

نکته دوم) کیفیت نوار و چسب آب بندی

نکته مهم دیگری که باعث می شود تا چسب آبندی به خوبی عمل کرده و نشتی آب را متوقف کند، توجه به کیفیت آن است. بهترین نوارهای تفلن را از مواد مرغوب و درجه یک می سازند که در مقایسه با دیگر محصولات بی کیفیت و بی نام و نشان از ماندگاری خوبی برخوردار هستند.

نوار چسب آب بندی با کیفیت باید در صورت لزوم بتواند قطعات متصل شده را به راحتی از هم جدا نماید. همچنین زمان خشک شدن نوار نیز بسیار اهمیت دارد. اگر نوار چسب زود خشک شد فرصت تنظیم زاویه اتصال را به تکنسین نمی دهد و دیر خشک شدن آن نیز نشان از بی کیفیتی آن دارد. همچنین پس از آب بندی قطعه مورد نظر نباید دچار نشتی و لغزش شود.

نکته سوم ) خرید نوار تفلن

خرید نوار تفلن را می توان به دو شکل عمده و جزئی انجام داد. شما می توانید این محصول را در تعداد و میزان محدود یا به صورت عمده از مراکز معتبری چون فروشگاه اینترنتی جهان تاپ تهیه نمایید. خرید این نوار مخصوص آب بندی به صورت عمده و با کیفیت بالا برای فروشندگانی که به صورت جزئی نوار تفلن را به مشتری ارائه می دهند، بسیار مناسب است.

نکته چهارم) فروشگاه معتبر

خرید نوار تفلن را از فروشگاه های معتبر انجام دهید. این فروشگاه ها که عرضه کننده با کیفیت ترین لوازم و محصولات بهداشتی ساختمانی هستند، شما را در انتخاب مناسب ترین کالای مورد نظر مشاوره می دهند. چجهان تاپ یک فروشگاه اینترنتی است که انواع مختلف محصولات بهداشتی ساختمانی را به مشتریان خود ارائه می دهد. صفحه اینستاگرامی جهان تاپ نیز برای آشنایی مشتریان این نوع محصولات راه اندازی شده است که شما را به دیدن آن دعوت می کنیم.

نکته پنجم) برند نوار آب بندی

نوار تفلن ها توسط شرکت های مختلفی تولید و روانه بازارهای مصرفی می شوند. برندهای مختلفی این محصول را مورد حمایت خود قرار داده اند. بررسی برندهای شناخته شده و معروف یکی از نکات مهمی است که باید هنگام خرید به آن توجه شود. آسیا کویر، آسیا گلد، سیکو، دنیکس، دی ان، ان وی و … از جمله برندهای معتبر داخلی و خارجی هستند که گویای کیفیت و اصالت نوار چسب های تفلن می باشند.

نکته ششم) قیمت نوار تفلن

در بین ۱۰ نکته مهم و اساسی برای خرید چسب و نوار تفلن شیرآلات قیمت این محصول از اهمیت بسیاری برخوردار است. قیمت نوار تفلن تابع برند، نوع آن، کاربردی که در تاسیسات آبرسانی دارد، کیفیت و … می باشد. خرید از فروشگاه های معتبر و در تعداد زیاد در کاهش قیمت ها اثر می گذارد.

نکته هفتم) نحوه استفاده نوار تفلن

شیوه استفاده نوار تفلن در تاسیسات آبرسانی به صورت درست و صحیح بسیار اهمیت دارد. تکنسین باید این نوار را بر روی اتصالاتی که دارای مغزی هستند، بپیچاند. برای نصب صحیح نوار تفلن بر روی اتصالات باید یک دور کامل نوار را روی قطعه مورد نظر پیچاند. بهتر است اینکار در جهت عقربه های ساعت انجام دهید. رعایت این نکته باعث می شود تا نوارها به صورت مرتب روی هم قرار گرفته و در نهایت بین درزهای قطعه کاملا پر و آب بندی شوند.

پس از استفاده از چسب آب بندی از محکم بودن آن اطمینان پیدا کنید. اگر شیوه پیچاندن نوار تفلن صحیح انجام نشده باشد، ممکن است، دو سر لوله پس از مدتی جمع شده و کار عایق بندی نقص پیدا کرده و لوله دچار نشتی آب شود.

نکته هشتم) گارانتی و خدمات پس از فروش

فروشگاه های معتبر از آنجا که محصولات با کیفیت و برند ارائه می دهند، موظف به ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش نیز هستند.  فروشگاه جهان تاپ ارائه دهنده بهترین برندها با گارانتی و خدمات پس از فروش در زمینه محصولات بهداشتی ساختمانی است. شما می توانید در قبال محصولی که از این فروشگاه تهیه می کنید، گارانتی و خدمات پس از فروش بخواهید.

نکته نهم) خرید به صورت اینترنتی

خرید نوار تفلن به صورت اینترنتی می تواند در وقت و سرمایه شما صرفه جویی کند. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین محصولات بهداشتی ساختمانی تنها به اندازه فشار دادن چند کلید فاصله دارید. شما می توانید از نظرات و راهنمایی های مشاوران فروش این وب سایت فروشگاهی نیز بهره ببرید.

۱۰)  جنس و کیفیت نوار تفلن

مسلما توجه به جنس و کیفیت نوار تفلن در هنگام خرید این محصول بسیار اهمیت دارد. نوار تفلن هایی که گروه جهان تاپ ارائه می دهند، از نوع خمیری بوده و در مقایسه با دیگر نوارهای آب بندی از نرمی، قدرت و استقامت بیشتری برخوردار هستند. نوار خمیری می توانند درزها و شکاف های موجود در بین اتصالات را پوشش دهند. نوارهای خمیری از جنس پلی تترا فلوئورو اتیلن ساخته می شوند.

جمع بندی

در این مقاله به ارائه ۱۰ نکته مهم و اساسی برای خرید چسب و نوار تفلن شیرآلات پرداختیم. بررسی جنس، ساختار، قیمت، برند و کیفیت این نوارهای آب بندی از موضوعاتی که بود در این پست مورد بررسی قرار گرفت. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه جهان تاپ و صفحه اینستاگرامی این فروشگاه با محصولات متنوع این گروه آشنا شوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین ها

هزینه خرید شیرآلات چقدر است؟
من مورد محتوا هستم برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. Lorem ipsum dolor sit amet، consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus، luctus غیره ullamcorper mattis، pulvinar dapibus leo.
خرید آنلاین قطعات یدکی شیرآلات به چه صورت است؟
من مورد محتوا هستم برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. Lorem ipsum dolor sit amet، consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus، luctus غیره ullamcorper mattis، pulvinar dapibus leo.
ارسال خرید شیرآلات طی چند روز انجام می شود؟
من مورد محتوا هستم برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. Lorem ipsum dolor sit amet، consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus، luctus غیره ullamcorper mattis، pulvinar dapibus leo.
کجا می توانم مشاوره تلفنی برای خرید شیرآلات داشته باشم؟
محتوای آکارئون

سوالات متداول

شبکه های اجتماعی جهان تاپ