نکات مهم در هنگام خرید کفشور پلاستیک

نکات مهم در هنگام خرید کفشور پلاستیک برای منزل یا مکان تجاری

مقدمه

در این متن قصد داریم درباره نکات مهم کفشور پلاستیک اطلاعاتی ارائه دهیم. همانطور که می دانید، به دلیل کاربرد وسیع کفشور پلاستیکی و انواع مختلفی که در بازار موجود است، ممکن است خریدار این محصول دچار سردرگمی شود. از همین رو، به ارائه نکات مهم در هنگام خرید کفشور پلاستیک می پردازیم. رعایت این نکات باعث می شود تا مناسب تری محصول را برای محل مورد نظر خریداری نمایید.

کفشور پلاستیک برای منزل یا مکان تجاری

کفشور پلاستیک برای منزل یا مکان تجاری موظف  است آب های جمع شده در قسمت های مختلف ساختمان را جمع آوری کند. این کفشورها دارای انواع متنوعی هستند که در قسمت های مختلفی از یک ساختمان مانند سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه کار گذاشته می شوند. شما می توانید رد این کفشورها را تا حیاط، پارکینگ و حتی استخرها نیز بگیرید. در واقع هر جا که احتمال جمع شدن آب وجود داشته باشد، روی چاه تخلیه یک عدد از این کفشورها نصب می  شود.

 محل قرار گیری این کفشورهای پلاستیکی در پایین ترین قسمت از سطح کف می باشد و با برداشتن این کفشورها می توان دهانه چاهک و لوله تخلیه را دید. کفشورها حتما باید در محلی که شیب مناسبی دارند، نصب شوند. معمولا کفشور یک تا بیست درصد زاویه شیب دارد.

انواع کفشور

اجازه بدهید قبل از ورود به مبحث ارائه نکات مهم کفشور پلاستیک، درباره انواع این محصول با شما گفتگو کنیم. خوشبختانه انواع کفشورها در بازارهای مصرفی ایران موجود است.  خریداران می توانند با توجه به سلیقه، بودجه و نیاز ساختمان خود دست به انتخاب بزنند. معمولا کفشورها را در سه جنس سرامیک خور، استیل و پلاستیکی تولید می کنند. کفشورهای پلاستیکی با توجه به وفور، زیبایی و قیمت های منصفانه ای که دارند، بسیار مورد توجه و محبوبیت خریداران قرار گرفته اند.

کفشورهای سرامیک خور نیز بیشتر برای اماکنی طراحی شده اند که احتمال جمع شدن مواد شیمیایی وجود دارد. کفشور استیل نیز برای مکان هایی مناسب است که تردد و رفت و آمد در آن بالا گزارش شده است. یک نوع دیگر کفشور دیگر نیز وجود دارد که به آن کفشور خطی می گویند. این کفشورها برای پوشش سطوح بزرگ و هموار طراحی شده اند. این کفشورها نیز از نظر قیمت بسیار اقتصادی می باشند.

نکات مهم کفشور پلاستیک برای منزل یا مکان تجاری

در ادامه به نکات مهم در هنگام خرید کفشور پلاستیک می پردازیم. هنگام خرید و انتخاب کفشور مناسب حتما به این موارد توجه فرمایید:

  • طرح و نقش
  • میزان آبریز
  • جنس کفشور
  • مقاومت کفشور در برابر گرما، سرما، آفتاب و ضربه
  • قیمت
  • از کجا کفشور بخرم؟
  • برند و ……

طرح و نقش کفشور

یکی از نکات مهم در هنگام خرید کفشور پلاستیک، توجه به طرح و نقشی است که طراحان برای آن در نظر گرفته اند. از آنجا که این محصول دارای طرح ها و نقش های متنوعی است، حتما هماهنگ ترین آن را با سرویس بهداشتی، حمام و حیاط و …. را خریداری نمایید. هماهنگ بودن این محصول با نوع و مدل کاشی، سرامیک و موزاییک و …. نقش مهمی در تامین زیبایی محیط خواهد داشت.

میزان آبریز

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید کفشور پلاستیک، توجه به میزان آبریز در محل است. با توجه به میزان آبی که در محل جمع می شود، باید کفشور مناسب را خریداری نمایید. بهترین کفشور برای قسمت هایی چون حمام، زیر دوش، سرویس بهداشتی استفاده از کفشورهای خطی است.

جنس کفشور

توجه به جنس کفشور نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. گاهی اوقات کفشورها در محلی نصب می شوند که در معرض تابش نور خورشید قرار می گیرند. مسلما استفاده از کفشور پلاستیکی در مدت زمان کوتاهی به خاطر نور خورشید دچار پوسیدگی می شود. بهترین نوع کفشور برای محیط های باز، کفشور استیل می باشد.

مقاومت کفشور در برابر گرما، سرما، آفتاب و ضربه

کفشورها باید در برابر ضربه ، گرما، سرما و تردد خودروها مقاوم باشند. معمولا کفشورهای پلاستیکی را در داخل ساختمان نصب می کنند . کفشورهای استیل نیز برای خارج از ساختمان و در محل هایی چون پارکینگ، حیاط، پشت بام، تراس و … مناسب می باشند.

قیمت کفشور

کفشور پلاستیک برای منزل یا مکان تجاری؛ بسته به نوع، مدل و جنسی که دارد، دارای قیمت های متنوعی نیز است. همچنین سایز کفشور نیز می تواند قیمت این محصول را جابجا کند. معمولا کفشورهای سرامیک خور و استیل گرانتر از کفشورهای دیگر ارزیابی می شوند.

از کجا کفشور بخرم؟

یکی دیگر از نکات مهم خرید کفشور پلاستیکی تهیه این محصول از فروشگاه های معتبر است. وب سایت فروشگاهی جهان تاپ ارائه دهنده بهترین و مرغوب ترین محصولات بهداشتی ساختمان می باشد. این پایگاه اجتماعی به صورت آنلاین محصولات خود را با ذکر قیمت، توضیحات کامل، گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود عرضه می کند. صفحه اینستاگرامی جهان تاپ نیز معرفی کننده انواع مختلف محصولات بهداشتی ساختمان است که می توانید برای دریافت اطلاعات کامل تر به آن مراجعه کنید.

برند کفشور

کفشور پلاستیکی و دیگر انواع این محصول توسط برندهای مختلفی تولید و روانه بازار می شوند. برای اینکه بهترین خرید را در این زمینه داشته باشید،حتما به نوع برندی که سازنده آن بوده است، توجه کنید. برندهای معتبر از اینکه مرغوبیت و کیفیت را فدای سودآوری مالی خود کنند، پرهیز می نمایند.

از دیگر نکات مهم در هنگام خرید کفشور پلاستیک، توجه به سایز کفشور می باشد. معمولا برای فضاهای وسیع از کفشورهای خطی استفاده می کنند. این کفشورها سرعت تخلیه آب خوبی دارند. برای خرید مناسب ترین کفشورها می توانید از تجربه کارشناسان این وب سایت فروشگاهی کمک بگیرید. یکی از خدمات مهمی که توسط جهان تاپ ارائه می شود، مشاوره در امر خرید محصولات بهداشتی ساختمان می باشد.

جمع بندی

در این نوشتار سعی کردیم نکات مهم کفشور پلاستیک را حضورتان ارائه دهیم. معرفی انواع کفشورها و گفتگو درباره جنس، کیفیت و طرح و اندازه کفشورها باعث می شود تا خریدار بهترین و مناسب ترین کفشور را انتخاب نماید. این اطلاعات کمک می کند تا شما با قدرت بیشتری محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و از هدر رفت سرمایه و وقت تان جلوگیری نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین ها

از کجا میتوانم خرید کنم؟
شما بامراجعه به وبسایت جهان تاپ می تواند قیمت های بروز محصولات ما را مشاهده کنید و ثبت سفارش کنید.
خرید آنلاین قطعات یدکی شیرآلات به چه صورت است؟
پس از وارد شدن به وبسایت جهان تاپ میتوانید قطعه مورد نظر را سرچ کنید و یا  از دسته بندی مورد نظر قطعات مورد نیاز را انتخاب کنید.توجه داشته باشید که موجودی و قیمت وبسایت جهان تاپ همیشه بروز است.
ارسال خرید شیرآلات طی چند روز انجام می شود؟
به محظ خرید شما ثبت سفارش انجام می شود روز بعد برای شما ارسال می شود و نهایتا تا 5روزکاری به دست شما می رسد.
کجا می توانم مشاوره تلفنی برای خرید شیرآلات داشته باشم؟
از طریق شماره تماس های زیر میتوانید باما در ارتباط باشید.
 
 

سوالات متداول

شبکه های اجتماعی جهان تاپ