10 روش عالی و موثر برای نظافت آینه ها

۱۰ روش عالی و موثر برای نظافت آینه ها

تمیز کردن و پاک کردن لکه ها از روی آینه ها می تواند برای بسیاری از افراد نیز دشوار باشد، به همین دلیل قصد داریدم در این مقاله از بلاگ جهان تاپ بهترین و موثر ترین روش ها برای نظافت را برای شما مطرح کنیم.

ممکن است شما با تمیز کردن آینه خانه و تمیز کردن لکه ها مشکل داشته باشید و اگر شما هم دوست دارید بدانید که چگونه آینه های خانتان را همیشه تمیز و پاکیزه نگه دارید در ادامه مراه ما باشید.

چگونه می توان آینه ها را تمیز کرد؟

۱- سرکه سفید برای نظافت آینه

شما برای این که آینه های خود را سرکه تمیز کنید باید یک چهارم فنجان آب را با یک فنجان سرکه مخلوط کنید و در یک بطری که اسپری داشته باشد بریزید و بعد از آن شما باید آن را به آینه بزنید .

و برای تمیز کردن آینه ها باید از یک پارچه نخی استفاده کنید و اگر پارچه نخی در دسترس نبود می توانید از روزنامه هم استفاده کنید و بعد از ان می تواند درخشش و و ضوح فوق الاده را به آینه های خود هدیه دهید.

سرکه سفید برای نظافت آینه

۲- بوراکسی برای تمیز کردن آینه

بوراکس یک تمیز کننده بسیار عالی بوده است . شما برای این روش باید ۳ فنجان آب را با ۲ قاشق غذا خوری بوراکس ترکیب کنید تا محلول بی نقص به دست شما برسد. برای تمیز کردن آینه ها با این روش توصیه می شود از یک اسفنج برای تمیز کردن آینه نیز استفاده کنید.

۳- فیلتر قهوه برای تمیز کردن آینه

این یک روش غیر معمول ، اما روشی عالی بوده است برای نظافت آینه ها . این یک محصول بدون کرک و پرز بوده است که تمامی لکه ها و خراش ها را از روی آینه شما پاک می کند .و برای درخشان کردن آینه خود و جلوه دادن به آین خود شما نیاز به فیلتر قهوه خواهید داشت.

۴- کرم اصلاح برای تمیز کردن آینه ها

تمیز کردن آینه با کرم اصلاح علاوه بر این تمیز می‌کند ، تمام رگ ها و لکه ها را هم نیز پاک می کند، همچنین این محصول ضدعفونی کننده ای بوده است که حتی بخار ها رو هم از روی آینه ها پاک می کند. با استفاده از یک دستمال کاغذی کرم اصلاح را به خوبی بر روی آینه بمالید و بعد دستمال کاغذی دیگری را خیس کرده و آینه خود را تمیز کنید.

۵- آستون برای از بین بردن لکه های آینه

اگر لکه هایی بسیار سخت بر روی آینه شما وجود دارد و پاک کردن آن ها برای شما دشوار بوده است ، اصلا جای نگرانی نیست شما می توانید آستون را با پنبه ای آغشته کنید ، و بعد از آن بر روی آینه خود بمالید و به خوبی تمیز کنید. البته باید بدانید فشار بر روی آینه قابل تحمل باشد و باعث شکستگی آینه نیز نشود.

۶- صابون ظرفشویی و زدن الکل برای نظافت آینه

۱ قاشق صابون ظرفشویی یا مواد شوینده و ۱ فنجان الکل را هم دیگر ترکیب کنید و بعد در ۱ فنجان آب اضافه کنید. مخلوطی که به دست آوردین را در یک بطری اسپری بریزید ، و بعد از آن محلول به دست آمده را بر روی آینه اسپری کنید . بعد از آن با اتسافده از یک پارچه بدون کرک آن را نیز پاک کنید.

۷- خشبو کننده های هوا برای از بین بردن لکه های آینه

7- خشبو کننده های هوا برای از بین بردن لکه های آینه

خشبو کننده مورد علاقه خودتان را بر روی آینه اسپری کنید و بعد از ان آن را با استفاده از یک دستمال کاغذی نیز پاک کنید. اسپری های خشبو کننده علاوه بر این که لکه های واضح را از روی آینه ها به خوبی پاک می کند ، بلکه عطری شگفت انگپیز را به آینه های شما نیز هدیه می دهد.

۸- چای برای پاک کردن سطح آینه

برای این که درخششی فوق العاده روی آینه های خود داشته باشید توصیه می کنیم یک فنجان چای سنگین را نیز امتحان کنید. برای این روش شما باید ابتدا کمی چای را در ظرفی بریزید و اجازه دهید تا سرد شود . پارچه ای نرم را در چایی که دم کشیده است فرو ببرید و بعد از آن برای تمیزی آینه نیز استفاده کنید. و بعد از چند دقیقه صبر داشته باشید و سپس با پارچه ای خشک کنید و از درخشش آینه خود نیز لذت ببرید.

۹- نشاسته ذرت برای پاک کردن آینه

برای این که بتوانید آینه ای تمیز داشته باشید شما باید یک قاشق غذا خوری ذرت و ۴ فنجان آب را با هم دیگر نیز مخلوط کنید ، و بعد از آن با با استفاده از یک پارچه تمیز ، برای تمیز کردن آینه های خود نیز استفاده کنید.

۱۰- روزنامه و گوش پاک کن برای تمیز کردن گوشه های آینه

برای این که شما بتوانید گوشه های سخت و لبه های آینه خود را تمیز کنید ، تنها کافیست یک گوش پاک کن را در هم تمیز کننده ای که خودتان صلاح میدانید قرار دهید و در ناحیه هایی که غیر قابل دسترس است قرار دهید ، لمس نهایی و خشک کردن پایانیی را شما نیز می توانید با روزنامه انجام دهید.

جمع بندی مقاله نظافت آینه

همیشه تمیز کردن آینه ها و برطرف کردن لکه ها از روی آینه ها یکی از سخت ترین و پرچالش ترین کار های روزمره بوده است. همچنین کثیف بودن آینه ها می تواند بر روی جلو خانه مضر باشد . به همین دلیبل در این مقاله ۱۰ روش موثر و آسان را به شما آموزش دادیم تا با آن ها شما می توانید به آسانی آینه های خود را تمیز و از درخشش آینه ها خوی لذت ببرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین ها

از کجا به صورت مستقیم میتوانم لوازم بهداشتی ساختمان سفارش دهم؟
شما بامراجعه به وبسایت جهان تاپ می تواند قیمت های بروز محصولات ما را مشاهده کنید و ثبت سفارش کنید.
جهان تاپ
خرید آنلاین قطعات یدکی به چه صورت است؟
پس از وارد شدن به وبسایت جهان تاپ میتوانید قطعه مورد نظر را سرچ کنید و یا از دسته بندی مورد نظر قطعات مورد نیاز را انتخاب کنید.توجه داشته باشید که موجودی و قیمت وبسایت جهان تاپ همیشه بروز است.
ارسال سفارشات طی چند روز انجام می شود؟
به محظ خرید شما ثبت سفارش انجام می شود روز بعد برای شما ارسال می شود و نهایتا تا 5روزکاری به دست شما می رسد.
برای مشاوره تلفنی باید با چه شماره ای در ارتباط باشم ؟
از طریق شماره تماس های زیر میتوانید باما در ارتباط باشید.
 
 
من همکار هستم چطوری میتونم لیست قیمت همکاری دریافت کنم ؟

برای دریافت لیست قیمت روزانه درخصوص قیمت های همکاری و قرید آسان بی دقدقه فقط کافیه عکس جواز کسب آدرس و فامیل مدیریت برامون داخل روبیکا بفرستید تا همیشه قیمت های بروز داشته باشید.

آموزشی که مد نظرم بود داخل مقالات وجود نداشت یا پیدا نکردم ؟
دوست عزیز اگر مطلب آموزشی مورد نظر داخل وب سایت پیدا نکردی ممنون میشم برامون از اینجا بفرستی تا آموزش موضوع مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن براتون ساخته بشه ( ممنون که با ما همراهید )
 
 
 

سوالات متداول

شبکه های اجتماعی جهان تاپ