انتخاب کاشی و سرامیک حمام سرویس بهداشتی

مهم ترین نکات برای خرید و انتخاب کاشی و سرامیک حمام سرویس بهداشتی

در این مقاله از بلاگ جهان تاپ ، نکات مهمی در انتخاب کاشی و سرامیک برای حمام و سرویس بهداشتی برای جلوگیری از خرید اشتباه و نارضایی شما گردآوری شده است و با رعایت این نکات خرید اشتباه را به حداقل نیز می‌رسانید.

تنوع بسیار گسترده برای کاشی و سرامیک به لحاظ ظاهری و رنگ باعث شده است تا اکثر مردم در هنگام خرید دچار سردرگرمی شوند. و در بعضی از مواقع علاوه بر نارضایتی باعث می‌شود بلکه گاها حوادث و مخاطراتی برای آنها ممکن است رخ دهد.

به همین دلیل برای این که شما خطا را به حداقل برسونید به شما توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا خریدی سودمند و هدفمند داشته باشید.

نکات برای انتخاب کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی

۱- اندازه سرامیک و کاشی

یکی از مهم ترین و عوامل در تنوع کاشی و سرامیک ها اندازه و سایز آنها نیز بوده است . در بازار شما می‌توانید این محصولات را با ابعاد چند سانتی متری الی چند متری پیدا کنید که تنوع در آنها بسیار بالا بوده است.

برای این که انتخاب هدفمند داشته باشید ما به شما توصیه می‌کنیم به ابعاد کلی سرویس بهداشتی و یا حمام خود دقت داشته باشید . به طور مثال اگر حمام شما کوچ است به شما پیشنهاد می‌دهیم از کاشی و سرامیک با ابعاد بزرگ نیز استفاده کنید. چرا که این گونه سطح کاشی شده است و باعث می‌شود حمام و سرویس بهداشتی شما بزرگ دیده شود.

همچنین اگر شما از کاشی های کوچک استفاده کنید باعث می‌شود تا خطوط بین کاشی بیشر شود و همین دلیل باعث می‌شود نظافت سرویس بهداشتی و حمام بسیار دشوارتر و سخت تر شود چرا که آلودگی بیشتری را به سمت خود جذب می‌کند.

۲- انتخاب کاشی و سرامیک بسته به نوع رنگ

انتخاب کاشی و سرامیک بسته به نوع رنگ

بهترین طیف رنگی برای کاشی و سرامیک رنگ های خنثی و روشن بوده است . چرا که این رنگ ها باعث میشود چرک ها و آلودگی ها کم تر دیده شود و انعکاس نور متعادل دارند که حس خوشایندی را برای شما الحاق می‌کند. همچنین تاثیر منفی رنگ های تیره بر روی اعصاب و روان افراد را نخواهد داشت.

استفاده از رنگ های تیره بر روی کاشی و سرامیک باعث می‌شود تا که فضای خانه کوچک تر نشان داده شود و همچنین میان رنگ های مات و براق بهتر است و توصیه ما به شما از رنگ های روشن نیز استفاده کنید . همچنین می‌توانید برای سرویس بهداشتی های بزرگ از رنگ مات و سرویس بهداشتی های کوچک از رنگ های براق نیز استفاده کنید.

۳- مدل کاشی و سرامیک

مدل کاشی و سرامیک

توصیه می‌شود در زمان ساخت سرویس بهداشتی و حمام از ۲ مدل و یا نهایت ۳ مدل کاشی استفاده کنید چرا که یک نواختی را سعی کنید رعایت کنید تا باعث زیبایی هرچه بیشتر شود. اما بیشتر از ۳ مدل کاشی اگر استفاده کنید باعث آلودگی بصری نیز شده است و فضا شلوغ و کوچک به نظر می‌رسد به همین دلیل حداکثر از ۳ طرح استفاده کنید.

۴- انتخاب کاشی و سرامیک با درنظر گرفتن بافت

منظور ما از بافت ، صیقلی و یا زیر بودن سطح کاشی می‌باشد. به همین دلیل استفاده از کاشی های صیقلی ممکن است باعث لیز خوردن باشد وباید بسیار مراقب نیز باشید. معمولاً از سرامیک های براق برای دیوارها و سرامیک های زبر و برآمده برای کف حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود.

سرامیک های زبر و برآمده دارای نمای مات بوده است که مزیت دیگر آنها می‌توانیم اشاره داشته باشیم که در زمستان گرم تر از سرامیک های براق بوده است.

۵- انتخاب کاشی با ابعاد مشترک

نتخاب کاشی با ابعاد مشترک

یکی از مشکلاتی که در هنگام انتخاب کاشی با ابعاد های مختلف برخورد خواهید کرد ، جفت و جور کردن آنها بایکدیگر بوده است که شاید نما را به صورت کلی خراب کند. انتخاب اینگونه باعث می‌شود تا کار برای نصاب دشوار باشد و همچنین باعث می‌شود نمای حمام و سرویس بهداشتی شما نامانظم شود.

حتی اگر شما علاقه دارید از کاشی های با ابعاد مختلف استفاده کنید اما سعی شود گزینه هایی را انتخاب کنید که حداقل در یک ضلع با یکدیگر هم اندازه نیز باشند.این کار نیز باعث می‌شود تا هنگام نصب متناسب و مکمل همدیگر باشند و ظاهر مار متقارن باشد و از شلختگی و نامنظمی جلوگیری شود.

۶- بندکشی

نکته بسیار مهم که در زمان بندکشی باید رعایت کنید استفاده از ملات های قابل شستشو در درز های وسط کاشی نیز استفاده کنید. این ملات ها باعث می‌شود تا مقاومت و استحکام میان کار افزایش پیدا کند ، و همچنین از کنده شدن کاشی ها در طول زمان نیز جلوگیری می‌کند.

همچنین این کار باعث می‌شود تا از نفوذ آب به زیر کاشی ها جلوگیری شود و همچنین باعث طول عمر و زیبا شدن نمای کاشی می‌شود. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که رنگ ملات با کاشی و سرامیک شما متناسب باشد.

نکته پایانی

برای انتخاب کاشی و سرامیک باید نکاتی مانند رنگ و ابعاد رو در نظر داشته باشید با رنگ دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی و همچنین بیش از ۳ طرح نباید استفاده شود چرا که باعث شلوغی و بی نظمی حمام و سرویس بهداشتی شما می‌شود و همچنین شما می‌توانید انواع جامایع ، شیرآلات و اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی را از فروشگاه جهان تاپ خریداری کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین ها

از کجا میتوانم خرید کنم؟
شما بامراجعه به وبسایت جهان تاپ می تواند قیمت های بروز محصولات ما را مشاهده کنید و ثبت سفارش کنید.
خرید آنلاین قطعات یدکی شیرآلات به چه صورت است؟
پس از وارد شدن به وبسایت جهان تاپ میتوانید قطعه مورد نظر را سرچ کنید و یا  از دسته بندی مورد نظر قطعات مورد نیاز را انتخاب کنید.توجه داشته باشید که موجودی و قیمت وبسایت جهان تاپ همیشه بروز است.
ارسال خرید شیرآلات طی چند روز انجام می شود؟
به محظ خرید شما ثبت سفارش انجام می شود روز بعد برای شما ارسال می شود و نهایتا تا 5روزکاری به دست شما می رسد.
کجا می توانم مشاوره تلفنی برای خرید شیرآلات داشته باشم؟
از طریق شماره تماس های زیر میتوانید باما در ارتباط باشید.
 
 

سوالات متداول

شبکه های اجتماعی جهان تاپ