شرآلات ارزان آریانا

شیرآلات ارزان آریانا

مقدمه

در این پست قصد داریم درباره شیرآلات ارزان آریانا با شما گفتگو کنیم. اگر قصد خرید شیرآلات ساختمانی را دارید، خواندن این متن برای شما مفید خواهد بود. یکی از قدیمی ترین برندهایی که در ایران و در حوزه شیرهای بهداشتی حضور دارد، برند محبوب آریانا است. این برند تولید کننده بسیاری از محصولات متنوع در زمینه شیرآلات بهداشتی است.

شیرآلات ارزان آریانا به دلیل تنوع در طرح و قیمت همیشه مورد توجه افراد می باشد. این برند قدیمی توانسته است با رعایت اصول و معیارهای جهانی در ساخت انواع شیرآلات، مورد توجه همه قرار بگیرد. در این متن سعی می کنیم، ضمن معرفی برند آریانا درباره معیار اندازه گیری قیمت این محصولات نیز با شما گفتگو کنیم.

شیرآلات آریانا

معرفی برند آریانا

در باب معرفی شیرآلات ارزان آریانا همین نکته بس که این برند محبوب در سال ۱۳۵۲ آغاز به کار کرد. طی سال های متمادی وقوع انقلاب، جنگ، تورم و تحریم های جهانی کوچکترین خللی در پیشرفت این مجموعه وارد

نکرد. ردپای این شیرآلات را می توان در بسیاری از قدیمی ترین ساختمان ها و جدیدترین سبک های معماری یافت.

به طور حتم عوامل مختلفی دست به دست هم داده اند تا کیفیت و برتری این محصول را در بازارهای مصرفی اثبات نمایند. مواد اولیه مرغوب، استفاده از دانش و تکنیک های روز در ساخت شیرآلات و … از جمله عواملی هستند که این برند را بر سر زبان ها انداخته است.

برند آریانا همچنین دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنایع نیز می باشد و تامین کننده این محصول در بازارهای داخلی و خارجی است. این گروه تولیدی در سال هشتاد و چهار توانست با دریافت نشان استاندارد ملی برتری خود را در بازار محصولات بهداشتی و ساختمانی به اثبات برساند.

همچنین استانداردهای جهانی ایزو دو هزار هشت – نه هزار و یک و کنترل کیفیت جهانی IQNET ایتالیا برگ زرینی در افتخارات این مجموعه می‌باشد. یکی از ویژگی های مهم و منحصر به فرد این محصول قیمت‌های معقولی است که کارشناسان برای این نوع شیرآلات در نظر گرفته اند. در ادامه به صورت مستقل به این موضوع خواهیم پرداخت.

معیار اندازه گیری قیمت شیرآلات آریانا

خوب است بدانید، عوامل مختلفی در قیمت گذاری شیرآلات برند آریانا دخیل هستند. مجموعه تولیدی آریانا با خدمت گرفتن تکنسین ها و کارشناسان مجرب اقدام به طراحی زیباترین شیرآلات نموده است. گذشته از طراحی خلاقانه، استفاده از بهترین مواد اولیه نیز کمک می کند تا نتیجه درخشانی به دست آید. محصولات آریانا با طرح های خلاقانه و به روز دنیا در برترین نقطه از کیفیت ایستاده است.

با این همه، این برند خوشنام هرگز دارای قیمت های گزاف و غیر منطقی نمی باشد. شیرآلات برند آریانا فارغ از جنس و طرحی که دارند، دارای قیمت های مناسبی هستند. تنوع محصولات و حذف دست واسطه ها در فرایند خرید و فروش باعث شده است تا قیمت ها به نفع مصرف کننده کاهش یابد.

قیمت شیرآلات آریانا

برای کسب اطلاع از قیمت شیرآلات ارزان آریانا می توانید به وب سایت فروشگاهی جهان تاپ مراجعه نمایید. در این وب سایت انواع مختلف شیرآلات و محصولات بهداشتی -ساختمانی عرضه می شود. شما می توانید ضمن مطالعه توضیحاتی که در ذیل هر محصول آمده است، با وضعیت آخرین قیمت های این محصول نیز آشنا شوید.

توجه داشته باشید که قیمت ست کامل شیرهای بهداشتی آریانا در نسبت با شیرهای تکی بسیار مقرون به صرفه تر است. ضمن اینکه خرید به صورت ست باعث می شود تا زیبایی ساختمان شما دو برابر شود. همچنین برند آریانا از جنس های متنوعی اقدام به تولید شیرآلات نموده است.  از همین رو هر خریداری با هر بودجه و توان مالی قادر به خرید این محصولات می باشد.

انواع شیرآلات آریانا

در ادامه به معرفی انواع شیرآلات ارزان آریانا می پردازیم. این برند دارای انواع مختلفی است که می توان به شیرآلات ثابت، پایه بلند، روشویی چشمی و … اشاره کرد. هر یک از این شیرآلات دارای ویژگی ها و قیمت های متفاوتی هستند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

شیرآلات ثابت آریانا برای آپارتمان ها و سرویس های کوچک طراحی شده است. این شیرآلات فضای کمی را به خود اختصاص داده و در مصرف آب بسیار اقتصادی عمل می کنند. روشویی پایه بلند نیز برای سینک داخل کابینتی مناسب می باشند. شما می توانید با این شیرآلات ظروف حجیم مثل قابلمه ها را به راحتی بشویید. حتی با این نوع شیرآلات می توان کودکان و نوزادان را به راحتی استحمام کرد.

شیر روشویی چشمی نیز از دیگر محصولات این برند نامی می باشد. روشویی چشمی آریانا را می توان در مراکز خرید، اماکن آموزشی و زیارتی نصب کرد. این شیرآلات استفاده بسیار راحتی داشته و ماندگاری بسیاری خوبی نیز دارند. مصرف آب در این شیرآلات بسیار کم می باشد. شیرآلات توکار نیز نوع جذابی از شیرهای ساختمانی می باشد که همگام با فناوری های روز جهانی در حرکت است. این شیرها به صورت توکار در دیوار نصب شده و ماندگاری و طول عمر آنها تضمین شده است. عدم پوسیدگی و رسوب گذاری از جمله مزایای این شیرهای ساختمانی می باشند.

خرید شیرآلات آریانا از بهترین فروشگاه ها

شیرآلات ارزان آریانا را می توانید از بهترین فروشگاه های آنلاین تهیه کنید. جهان تاپ نماینده رسمی این برند در ایران می باشد. شما میتوانید همچنین برای مشاهده محصولات بیشتر این برند، به صفحه اینستاگرامی جهان تاپ مراجعه نمایید. شیرآلات طلایی رنگ، سفید، کروم، اهرمی ، کلاسیک و … از جمله انواع مختلف شیرهای بهداشتی آریانا می باشند.

جمع بندی

در این متن به معرفی شیرآلات ارزان آریانا پرداختیم. اگر از ابتدای این متن با ما همراه بوده باشید، درباره قدمت و سابقه این مجموعه اطلاعات ارزشمندی به دست آورده اید. گفتیم، عوامل مختلفی در قیمت گذاری این محصولات تاثیر گذار هستند. کیفیت، استفاده از متریال و مواد اولیه مرغوب، تنوع در محصول از جمله این عوامل موثر در قیمت ها می باشند.

نقش استفاده از طراحان و تکنسین های زبده در تولید محصولات بهداشتی -ساختمانی قابل انکار نیست. یکی از مواردی که در این متن مورد ارزیابی قرار گرفت، دلیل ارزان بودن این محصول با کیفیت در مقایسه با دیگر محصولات مشابه در این حوزه می باشد. ارائه و فروش به صورت آنلاین و تنوع جنس و طراحی های مختلف از شیرهای بهداشتی از دیگر دلایل کاهش قیمت به نفع خریدار می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین ها

از کجا به صورت مستقیم میتوانم لوازم بهداشتی ساختمان سفارش دهم؟
شما بامراجعه به وبسایت جهان تاپ می تواند قیمت های بروز محصولات ما را مشاهده کنید و ثبت سفارش کنید.
جهان تاپ
خرید آنلاین قطعات یدکی به چه صورت است؟
پس از وارد شدن به وبسایت جهان تاپ میتوانید قطعه مورد نظر را سرچ کنید و یا از دسته بندی مورد نظر قطعات مورد نیاز را انتخاب کنید.توجه داشته باشید که موجودی و قیمت وبسایت جهان تاپ همیشه بروز است.
ارسال سفارشات طی چند روز انجام می شود؟
به محظ خرید شما ثبت سفارش انجام می شود روز بعد برای شما ارسال می شود و نهایتا تا 5روزکاری به دست شما می رسد.
برای مشاوره تلفنی باید با چه شماره ای در ارتباط باشم ؟
از طریق شماره تماس های زیر میتوانید باما در ارتباط باشید.
 
 
من همکار هستم چطوری میتونم لیست قیمت همکاری دریافت کنم ؟

برای دریافت لیست قیمت روزانه درخصوص قیمت های همکاری و قرید آسان بی دقدقه فقط کافیه عکس جواز کسب آدرس و فامیل مدیریت برامون داخل روبیکا بفرستید تا همیشه قیمت های بروز داشته باشید.

آموزشی که مد نظرم بود داخل مقالات وجود نداشت یا پیدا نکردم ؟
دوست عزیز اگر مطلب آموزشی مورد نظر داخل وب سایت پیدا نکردی ممنون میشم برامون از اینجا بفرستی تا آموزش موضوع مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن براتون ساخته بشه ( ممنون که با ما همراهید )
 
 
 

سوالات متداول

شبکه های اجتماعی جهان تاپ