معرفی و کاربرد شیلنگ پیسوار

شیلنگ پیسوار چیست ؟ معرفی و کاربرد شیلنگ پیسوار

شیلنگ پیسوار چیست ؟ این نوع شیلنگ یکی از مهم ترین اتصالات ارتباطی قابل استفاده در سیستم لوله کشی ساختمان نیز بوده است . این شیلنگ ها بر اساس جنسی که به کار رفته است قیمت متفاوتی هم نیز دارد . جهت مشاهده لیست قیمت شیلنگ پیسوار کلیک کنید . زمانی که شما از این شیلنگ استفاده کنید ، می‌توانید می‌توانید تجهیزات لوله کشی را به لوله تامین کننده آب نیز متصل کنید و استفاده کنید . به عبارتی با کمک شیلنگ پیسوار دو عدد شیر پیسوار جهت جریان آب به یک دیگر نیز متصل می‌شود.

در ظاهر شیلنگ پیسوار بسیار شبیه به شیلنگ آب بوده است ، با این تفاوت که به صورت لایه به لایه بوده است و به صورت توری شکل ساخته شده است، تا استقامت آن در برابر شیلنگ آب بالاتر باشد. همچنین در ابتدا و انتهای آن دو عدد پیچ به کار رفته است تا امکان اتصال شلنگ به شیر پیسوار فراهم شود. زمانی که شما از این شیلنگ استفاده کنید ، سیستم لوله کشی و آب و راه اندازی تجیهزات آبی ساختمان بسیار آسان تر نیز بوده است.

انواع مختلف شیلنگ پیسوار را نمی‌توانید به صورت مستقیم به لوله آب متصل کنید ، به همین دلیل بوده است بعد از شیر کنترل جریان (شیر پیسوار) در همان قسمت از لوله کشی آب نیز متصل می‌کنند.

در کدام قسمت ها از شیلنگ پیسوار استفاده می‌کنند؟

شیلنگ های پیسوار دارای انواع گوناگونی هستند که وظیفه ارتباط میان شیر های ظرفشویی ، روشویی ، سینک توالت فرنگی و… را نیز به لوله کشی اصلی آب نیز بر عهده دارند.

  • لوله کشی آب سرد و گرم سینگ ظرفشویی
  • سیستم لوله کشی آب در زمان نصب توالت فرنگی
  • لوله کشی ماشین ظرفشویی
  • لوله کشی آب سرد و گرم روشویی
  • لوله کشی آب یخچال

انواع متریال شیلنگ پیسوار

شیلنگ پیسوار چیست

شیلنگ های پیسوار از جنس های مختلفی در بازار نیز موجود می‌باشد . لایه های داخلی این محصول معموملا از جنس پلاستیک نیز بوده است که این لایه وظیفه این را نیز دارد که آب را به صورت کاملا بهداشتی و ایمن از سمت خود عبور دهد ، و همچنین این لایه باید به خوبی در برابر فشار و زنگ زدگی ایمن باشد.

لایه های خارجی شیلنگ پیسوار از توری های استیل ، آلومینیوم و ترکیبی از آلومینیوم و الیاف و پلاستیک ساخته شده است که در ظاهری به صورت براق و یا مات دیده نیز می‌شود . تمامی نوع شیلنگ های پیسوار به دلیل این که از مقاومت بسیار خوبی برخوردار بوده است و در برابر آب کاملا ایمن بوده است به همین دلیل شما می‌توانید برای شیر آب سرد و یا گرم از ان استفاده کنید.

شیلنگ حصیری پیسوار و پکیجی

این شیلنگ ها مانند همان نوع شیلنگ پیسوار با قطر ۸-۱۲ و یا پکیجی ۱۳-۹ بوده است و به دلیل این که شبیه به حصیر بود ه است ، این اسم را برای آن انتخاب کرده اند . جنس داخلی این محصول از پلاستیک بوده است و جنس خارجی آن از آلومینیوم ، استیل و الیاف ترکیبی نیز بوده است و به صورت حصیری نیز بافت می‌شود . این نوع شیلنگ ها دارای مقاومت بسیار بالا بوده است و همچنین انعطاف پذیری بالایی نیز دارد.

شیلنگ پیسوار برنجی

شیلنگ پیسوار برنجی را می‌توان گفت از قدیمی ترین مدل ها نیز بوده است، که از آلیاژ برنج نیز تولید و عرضه بازار شده است. این نوع دارای مقاومت خوبی نبوده است و بعد از گذشت مدتی دچار خوردگی می‌شود که ناچار به تعویض کردن آن ها هستید . اصلا قابلیت انعطاف پذیری ندارند و برای اتصال باید حتما از یک متخصص نیز استفاده کنید و تولید آن هم نیز کاملا توقیف شده است.

نصب انواع شیلنگ های پیسوار بسیار آسان بوده است و تنها شما نیاز است مهره شیلنگ را به شیر آب نیز متصل کنید.

انواع شیلنگ پیسوار از لحاظ جنس

  • شیلنگ پیسوار رویه استیل و داخل PEX
  • شیلنگ پیسوار رویه استیل و جنس داخلی ترموپلاست
  • شیلنگ پیسوار رویه استیل و داخل PVC
  • شیلنگ پیسوار رویه آلومینیوم و داخل PVC
  • شیلنگ پیسوار رویه الیاف و داخل PVC

ویژگی های شیلنگ پیسوار

ویژگی های شیلنگ پیسوار

شما می‌توانید این محصول را با استفاده از یک اچار خودتان متصل کنید و نیازی استفاده از یک متخصص نبوده است . مقاومت بالایی دارد و همچنین رسوبات را به خود جذب نمی‌کند و در برابر زنگ زدگی و پویسدگی کاملا ایمن بوده است. در برابر دمای اب کاملا ایمن بوده است و در مکان هایی که دمای آب بالایی نیز دارد می‌توانید از ان استفاده کنید. به دلیل این که فلز توری شکل که استفاده شده است انعطاف آن را بسیار بالا برده است و استفاده از ان را بسیار آسان کرده است. این محصول دارای ابعاد مختلفی بوده است که شما بتوانید در انواع قسمت های خانه نیز از آن استفاده کنید .

قیمت شیلنگ پیسوار

شیلنگ های پیسوار دارای قیمت های مختلفی نیز بوده است و با توجه به جنس استفاده شده و ابعاد آن قیمت آن ها نیز متفاوت بوده است ، همچنین موادی که در تولید آن نیز استفاده شده است می‌تواند بر روی قیمت تاثیر گذار نیز باشد. و به دلیل نوسانات بسیار قیمت آن ها در حال تغییر بوده است و یک قیمت ثابتی نیز نداشته است و به همین دلیل شما می‌توانید در فروشگاه جهان تاپ می‌توانید قیمت روز محصولات را نیز مشاهده کنید.

خرید شیلنگ پیسوار

برای خرید شیلنگ پیسوار دیگر نیازی نیست که به صورت حضوری به مغازه ای مراجعه کنید و انواع مدل ها را ببینید شما می‌توانید در فروشگاه اینرتنتی جهان تاپ انواع شیلنگ پیسوار را به صورت انلاین خریداری کنید و همچنین قبل از خرید می‌توانید آن ها را با هم دیگر مقایسه کنید تا بتوانید خریدی سومند نیز داشته باشید.

همچنین می توانید ایستاگرام جهان تاپ را در این زمینه نیز دنبال کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین ها

از کجا میتوانم خرید کنم؟
شما بامراجعه به وبسایت جهان تاپ می تواند قیمت های بروز محصولات ما را مشاهده کنید و ثبت سفارش کنید.
خرید آنلاین قطعات یدکی شیرآلات به چه صورت است؟
پس از وارد شدن به وبسایت جهان تاپ میتوانید قطعه مورد نظر را سرچ کنید و یا  از دسته بندی مورد نظر قطعات مورد نیاز را انتخاب کنید.توجه داشته باشید که موجودی و قیمت وبسایت جهان تاپ همیشه بروز است.
ارسال خرید شیرآلات طی چند روز انجام می شود؟
به محظ خرید شما ثبت سفارش انجام می شود روز بعد برای شما ارسال می شود و نهایتا تا 5روزکاری به دست شما می رسد.
کجا می توانم مشاوره تلفنی برای خرید شیرآلات داشته باشم؟
از طریق شماره تماس های زیر میتوانید باما در ارتباط باشید.
 
 

سوالات متداول

شبکه های اجتماعی جهان تاپ