راه نمای خرید شیرآلات استاندارد

راهنمای کلی و جامع خرید شیرآلات استاندارد و با کیفیت

مقدمه

خرید شیرآلات استاندارد و با کیفیت به مطالعه کافی در این زمینه نیاز دارد. زمانی که موضوع خرید شیرهای ظرفشویی و دستشویی مطرح می‌شود، نخستین نکته ای که باید به آن توجه کرد، نوع طرحی آن‌ها است. همچنین ضرورت دانستن فرق شیرآلات استاندارد با انواع غیر مرغوب و بی کیفیت آن، نکته ای مهم می باشد. این اطلاعات به شما کمک خواهند کرد تا بهترین گزینه را برای خرید انتخاب نمایید.

این متن به نوعی راهنمای خرید شیرآلات با کیفیت کلاسیک و اهرمی می‌باشد. این نوشتار کمک می‌کند تا تفاوت شیرهای استاندارد را از نوع غیر مرغوب آن باز شناسید. مسلما خرید شیرآلات بی کیفیت ضمن هدر دادن وقت، باعث اتلاف سرمایه تان نیز خواهد شد.

 ویژگی های شیرآلات استاندارد و با کیفیت

شیرآلات استاندارد و با کیفیت، مانند هر محصول درجه یک دیگری دارای مشخصات و ویژگی هایی است. از زمانی که انسان یاد گرفت آب شرب را به داخل ساختمان هدایت کند، شیرآلات ساختمانی وارد حوزه ساخت و ساز مسکن شدند. این عنصر حذف نشدنی امروزه بازار پر سود و گرمی را در اختیار گرفته است.

تقاضای بالای این محصول باعث شده است تا پای اجناس و شیرآلات بی کیفیت نیز به بازارها باز شود. اگر می خواهید خریدی خوب و خاطره انگیزی برایتان رقم بخورد، به چند نکته مهم توجه داشته باشید. در هنگام خرید توجه به چند نکته مهم باعث می شود تا شیرآلات مناسبی را تهیه نمایید. این نکات عبارت هستند از :

  • زیبایی همیشه گویای کیفیت نیست!
  • به برند تولید کننده محصول توجه داشته باشید
  • وزن شیر را بررسی کنید
  • لوگوی داخلی و خارجی محصول را بررسی نمایید
  • به جنس بدنه دقت کنید

گول زیبایی ظاهری را نخورید

شیرآلات استاندارد و با کیفیت فقط زیبا و خوش آب و رنگ نیستند! بیشتر شیرآلاتی که در بازار به فروش می رسند، دارای طرح و رنگ و لعاب های جذابی هستند. اما از نظر کیفیت و ماندگاری در سطح مطلوبی قرار نمی گیرند. حتی اگر ظاهر آنها شبیه به تولیدات برندهای معروف هم که باشد، آنها را از لیست موارد انتخابی خود خط بزنید. این گونه محصولات تنها یک کپی ماهرانه از مدل های با کیفیت به شمار می روند. اگر می خواهید جنس اصل و درجه یک را خریداری نمایید، حتما به مواردی که در ادامه می آید توجه فرمایید.

به برند تولید کننده محصول توجه داشته باشید

شیرآلات استاندارد و با کیفیت همگی حاصل زحمات و تلاش های صادقانه برندهای معروف و معتبر هستند. افراد سودجو با طراحی و عدم رعایت حق کپی رایت به تولید فله ای شیرآلات بی کیفیت اقدام می کنند. استفاده از مواد غیر مرغوب، به کار بردن یک عنوان جعلی روی جعبه و قیمت های غیر منطقی از دیگر ویژگی های شیرآلات بی کیفیت می باشند.

این در حالی است که شیرآلات استاندارد و با کیفیت، نام برند و شرکت سازنده را روی جعبه و روی بدنه محصول حک می کنند. برندهای معتبر ضمن طراحی بدیع و زیبا از مواد درجه یک و تخصص کارشناسان این حوزه نیز بهره می برند. از همین رو، نام شرکت و برندی که تولید این محصول را به عهده گرفته است، همیشه روی بدنه شیرآلات ثبت می شود. لذا چنانچه در هنگام خرید با محصولاتی مواجه شدید که نام برند و شرکت تولید کننده را با خود همراه نداشت، از خرید آن محصول اجتناب نمایید.

وزن شیر را بررسی کنید

یکی دیگر از ویژگی های مهم شیرآلات استاندارد و با کیفیت وزن شیر است. شیرآلاتی که کیفیت آنها مورد اطمینان قرار نمی گیرند، به خاطر مواد اولیه غیر مرغوب دارای وزن مناسبی نیستند. در این گونه محصولات تعادل وزنی هرگز رعایت نمی شود. وزن زیاد یا وزن کم گویای بی کیفیتی و غیر استاندارد بودن شیر می باشد. با کمی گشت و گذار در بازار متوجه می شوید که شیرهای استاندارد دارای وزن های متعادلی هستند.

لوگوی داخلی و خارجی محصول را بررسی نمایید

استانداردهای شیر ظرفشویی تنها به مواردی که ذکر شد، محدود نمی شود. اگر می خواهید بهترین و مناسب ترین شیر را خریداری نمایید، حتما به لوگوی داخلی و خارجی محصول توجه نمایید. منظور از لوگوی داخلی و خارجی کد ده رقمی است که روی جعبه آن چاپ می شود.

 برندهای معتبر و معروف، تمامی مشخصات محصول را به همراه استانداردهایی که دریافت کرده است، روی جعبه چاپ می کنند. این اطلاعات دقیق حاکی از تایید سازمان استاندارد می باشد و مهری است بر اصالت کالا. شیرآلات خارجی نیز دارای گواهینامه و استاندارد اروپا می باشند. در حالیکه شیرهای غیر مرغوب و تقلبی فاقد هر یک از این اطلاعات هستند.

به جنس بدنه دقت کنید

کارشناسان حوزه شیرآلات ساختمانی، آخرین ویژگی که برای شیر روشویی با کیفیت بر شمرده اند، جنس خوب بدنه آن است. شیرآلات با کیفیت از مواد مرغوب ساخته می شوند. بیشتر شیرآلات استاندارد، از جنس استیل و برنج بوده و ماندگاری خوبی دارند. شیر توالت با کیفیت و دیگر شیرآلات ساختمانی، هرگز دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شوند. این درحالیکه است که شیرآلات غیر مرغوب دارای مقداری سرب هستند. این میزان سرب برای صرفه جویی در هزینه های تولید می باشد. متاسفانه حضور سرب در مواد اصلی این گونه شیرآلات نه تنها ماندگاری آنها را کاهش می دهد بلکه باعث سمی شدن آب نیز می شود.

جمع بندی

به انتهای مبحث شیرآلات استاندارد و با کیفیت رسیدیم. طبق این متن یاد گرفتیم، برای خرید بهترین و مناسب ترین شیرهای ساختمانی باید با مزایا و معایب شیرآلات استاندارد آشنا باشیم. جنس بدنه، ظاهر و کیفیت خوب شیر، ثبت برند و لوگوی سازمان استاندارد از جمله مولفه های یک شیر با کیفیت و استاندارد می باشد.

 در نهایت خوب است یادآوری کنیم، فروشگاه هایی که شیرآلات ساختمانی از آنجا خریداری می شوند نیز از اهمیت زیادی برخوردار هستند. وب سایت فروشگاهی جهان تاپ ارائه دهنده اقلام متنوع و با کیفیت بهداشتی و ساختمانی است. شما می توانید با مراجعه به پیچ اینستاگرامی جهان تاپ با دیگر محصولات این فروشگاه آنلاین نیز آشنا شوید. کارشناسان فروشی که در وب سایت جهان تاپ حضور دارند، ارائه دهنده کلیه فاکتورهای مهم در زمینه خرید شیرآلات ساختمانی هستند. کافی است از طریق شماره تماس هایی که در انتهای این صفحه آمده است با آنها در تماس باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین ها

از کجا به صورت مستقیم میتوانم لوازم بهداشتی ساختمان سفارش دهم؟
شما بامراجعه به وبسایت جهان تاپ می تواند قیمت های بروز محصولات ما را مشاهده کنید و ثبت سفارش کنید.
جهان تاپ
خرید آنلاین قطعات یدکی به چه صورت است؟
پس از وارد شدن به وبسایت جهان تاپ میتوانید قطعه مورد نظر را سرچ کنید و یا از دسته بندی مورد نظر قطعات مورد نیاز را انتخاب کنید.توجه داشته باشید که موجودی و قیمت وبسایت جهان تاپ همیشه بروز است.
ارسال سفارشات طی چند روز انجام می شود؟
به محظ خرید شما ثبت سفارش انجام می شود روز بعد برای شما ارسال می شود و نهایتا تا 5روزکاری به دست شما می رسد.
برای مشاوره تلفنی باید با چه شماره ای در ارتباط باشم ؟
از طریق شماره تماس های زیر میتوانید باما در ارتباط باشید.
 
 
من همکار هستم چطوری میتونم لیست قیمت همکاری دریافت کنم ؟

برای دریافت لیست قیمت روزانه درخصوص قیمت های همکاری و قرید آسان بی دقدقه فقط کافیه عکس جواز کسب آدرس و فامیل مدیریت برامون داخل روبیکا بفرستید تا همیشه قیمت های بروز داشته باشید.

آموزشی که مد نظرم بود داخل مقالات وجود نداشت یا پیدا نکردم ؟
دوست عزیز اگر مطلب آموزشی مورد نظر داخل وب سایت پیدا نکردی ممنون میشم برامون از اینجا بفرستی تا آموزش موضوع مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن براتون ساخته بشه ( ممنون که با ما همراهید )
 
 
 

سوالات متداول

شبکه های اجتماعی جهان تاپ