jahdntop

راهنمای مقایسه و خرید بهترین شیر روشویی

مقدمه

راهنمای مقایسه و خرید بهترین شیر روشویی شاید در ابتدا موضوعی ساده تلقی شود. اگر بدون مطالعه اقدام به خرید کنیم، خود را در برابر انواع شیرآلات روشویی سردرگم خواهیم یافت. برای خرید مناسب ترین نوع شیر ساختمانی باید درباره انواع این محصول، ویژگی های شیرآلات، قیمت و …. اطلاعات بدست آورد. مطالعه این متن که به نوعی راهنمای خرید شیرآلات ساختمانی به شمار می رود، ریسک انتخاب نامناسب را به حداقل می رساند.

راهنمای مقایسه و خرید بهترین شیر روشویی

بهترین شیر روشویی و ویژگی های آن

قبل از خرید شیر روشویی خوب است درباره انواع شیرآلاتی که برای سینک مورد نظر خود انتخاب می کنید، اطلاعات کافی کسب کنید. شیرهای پایه بلند برای سینک های فانتزی مناسب هستند. شیرآلات روشویی معمولی نیز برای سینک های غیر فانتزی طراحی شده اند و هر کدام می توانند ویژگی هایی داشته باشند. نوع رنگ، نوع جنس، برندی که محصولات را تحت حمایت قرار داده است، از جمله این ویژگی ها می باشند. انتخاب این شیرآلات کاملا به نظر و سلیقه شخصی مشتری بستگی دارد.


انواع شیر روشویی

 قبل از پرداختن به موضوع خرید بهترین شیر روشویی خوب است، انواع آن و کاربردهایشان را بشناسیم. شیر روشویی دارای انواع مختلفی هستند. در ادامه هر یک از انواع شیرآلات روشویی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.

  • شیر روشویی تک پایه
  • شیر روشویی دو پایه و سه پایه
  • شیر روشویی پایه کوتاه
  • شیرآلات چشمی
  • شیرآلات توکار

شیر روشویی تک پایه

شیر تک پایه که از انواع شیر روشویی به شمار می رود، تنها به وسیله یک پایه به کاسه روشویی اتصال پیدا می کنند. این نوع شیر یکی از مناسب ترین شیرهای روشویی بوده و بسیار محبوبیت دارد. شیرآلاتی که به صورت تک پایه طراحی می شوند، مرسوم ترین نوع برای روشویی حمام و سرویس بهداشتی به شمار می روند. اکثر این شیرآلات برای کنترل دمای آب و میزان آب خروجی از یک اهرم برخوردار هستند. اگر سرویس بهداشتی شما فضای کمی دارد، حتما از این نوع شیرهای تک پایه خریداری نمایید.

شیر روشویی دو پایه و سه پایه

برای خرید بهترین شیر روشویی حتما از فروشنده توضیح بخواهید. آنها به دلیل تجربه و دانشی که در این حوزه به دست آورده اند، به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد. شیرهای روشویی که با دو پایه طراحی می شوند برای کنترل آب بسیار مناسب هستند. در این شیرها دو نازل وجود دارد که یکی برای کنترل آب سرد می باشد و دیگری برای آب گرم. اگر سرویس بهداشتی و کاسه سینک از طرح سنتی برخوردار است، حتما این نوع شیر را انتخاب کنید. ناگفته نماند، یکی از معایب این روشویی ها این است که شما نمی توانید دمای آب را به صورت ولرم تنظیم کنید. شما یا آب سرد در اختیار خواهید داشت یا آب گرم. از همین رو، مدت ها است که این نوع شیر آلات محبوبیت خود را از دست داده اند.

شیر روشویی سه پایه از نظر ظاهری شباهت بسیاری به مدل های دو پایه دارد. تنها فرق این نوع شیرآلات با نوع دو پایه در زمان نصب آن است. به این معنی که هنگامی که می خواهید شیر را روی سینک نصب کنید، باید روی سطح مورد نظر سه سوراخ ایجاد نمایید. یکی از این سوراخ ها برای شیر نازل می باشد و دو تا سوراخ دیگر نیز برای اهرم آب سرد و گرم می باشند.

خرید بهترین شیر روشویی پایه بلند

با متداول شدن روشویی های کمد دار و کابینتی، خرید شیرآلات روشویی پایه بلند بسیار محبوبیت پیدا کرده اند.

مهمترین مشخصه این گروه از شیرها، بلندی علمک آنها در مقایسه با دیگر مدل های متداول است. این شیرها معمولا برای کسانی مناسب هستند که علاقه خاصی به سبک های دکوراسیون مدرن دارند.

شیر روشویی پایه کوتاه

شیرهای پایه کوتاه نیز برای کاسه هایی مناسب هستند که عمق چندانی ندارند. استفاده از شیرآلات روشویی پایه کوتاه باعث می شود تا هنگام شستشوی دست ها با مشکل مواجه نشوید؛ زیرا دست ها راحت تر زیر آب شیر قرار می گیرند.

شیرآلات چشمی

شیرآلات چشمی حاصل توسعه علم و فناوری های نوین در این حوزه می باشد. اگر می خواهید در خرید بهترین شیر روشویی موفق عمل کنید، حتما به ویژگی نوآوری و خلاقیت در طراحی توجه داشته باشید. البته خوب است بدانید، شیرآلات چشمی را کمتر در منازل استفاده می کنند. این شیرها بیشتر در پاساژها، اماکن آموزشی، زیارتی و اماکن عمومی مورد استفاده قرار می گیرند. این شیرها به راحتی می توانند در مصرف آب صرفه جویی کنند.

شیرآلات توکار

شیرآلات توکار نیز یکی از بهترین شیرآلات برای روشویی به شمار می روند. این نوع شیرآلات دارای طراحی مینیمال بوده و فضای کمی را به خود اختصاص می دهند. از محاسن دیگر این نوع روشویی عدم ایجاد رسوب بر روی بدنه خارجی شیر و سینک می باشد.  این شیرها دارای طراحی بدیع و زیبایی چشمگیری هستند؛ به نحوی که می توان از آن به عنوان اکسسوری استفاده کرد. این شیرآلات به خاطر اینکه در درون دیوار نصب می شوند، ماندگاری و طول عمر بیشتری در مقایسه با دیگر شیرها خواهند داشت. عدم پوسیدگی، باز و بسته شدن آسان شیر و کمک به کاهش مصرف آب از دیگر مزایای این نوع شیرآلات می باشد.

شیر روشویی پایه بلند ارزان

اگر به دنبال خرید بهترین شیر روشویی هستید، حتما به وب سایت فروشگاهی جهان تاپ مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع مختلفی از شیرآلات با کیفیت و درجه یک عرضه می شود. تنوع هر یک از این شیرها به گونه ای است که شما را با هر نوع بودجه و هزینه ای که دارید، متقاعد به خرید می کند. در نظر داشته باشید که قیمت های گران و غیر منطقی هرگز دلیلی بر کیفیت محصول نمی باشند. خدمات پس از فروش و گارانتی شیرآلاتی چون شیرهای اهرمی آریانا از جمله ویژگی های یک محصول با کیفیت می باشد.

قیمت شیرآلات روشویی

قیمت شیرآلات ساختمانی یکی از فاکتورهای مهم برای خرید بهترین روشویی می باشد. برای اینکه از قیمت های به روز اطلاع به دست آورید، به فهرست محصولات جهان تاپ مراجعه فرمایید. جهان تاپ ارائه دهنده انواع شیرآلات دو پایه، اهرمی، شیرآلات کلاسیک، قطعات جانبی و غیره است. هر یک از این محصولات ضمن توضیح درباره محصول و ویژگی های آن دارای قیمت نیز هستند.

جمع بندی

در این محتوا به راهنمایی خرید بهترین شیر روشویی پرداختیم. با انواع مختلف این محصول نیز آشنا شدیم و ویژگی های هر یک را مورد نقد و بررسی قرار دادیم. بررسی قیمت از طریق وب سایت جهان تاپ از دیگر موضوعاتی بود مورد ارزیابی قرار گرفت. در انتها شما را به صفحه اینستاگرامی جهان تاپ دعوت کرده و از شما می خواهیم از طریق این صفحه با دیگر محصولات و اقلام بهداشتی ساختمانی آشنا شوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین ها

از کجا به صورت مستقیم میتوانم لوازم بهداشتی ساختمان سفارش دهم؟
شما بامراجعه به وبسایت جهان تاپ می تواند قیمت های بروز محصولات ما را مشاهده کنید و ثبت سفارش کنید.
جهان تاپ
خرید آنلاین قطعات یدکی به چه صورت است؟
پس از وارد شدن به وبسایت جهان تاپ میتوانید قطعه مورد نظر را سرچ کنید و یا از دسته بندی مورد نظر قطعات مورد نیاز را انتخاب کنید.توجه داشته باشید که موجودی و قیمت وبسایت جهان تاپ همیشه بروز است.
ارسال سفارشات طی چند روز انجام می شود؟
به محظ خرید شما ثبت سفارش انجام می شود روز بعد برای شما ارسال می شود و نهایتا تا 5روزکاری به دست شما می رسد.
برای مشاوره تلفنی باید با چه شماره ای در ارتباط باشم ؟
از طریق شماره تماس های زیر میتوانید باما در ارتباط باشید.
 
 
من همکار هستم چطوری میتونم لیست قیمت همکاری دریافت کنم ؟

برای دریافت لیست قیمت روزانه درخصوص قیمت های همکاری و قرید آسان بی دقدقه فقط کافیه عکس جواز کسب آدرس و فامیل مدیریت برامون داخل روبیکا بفرستید تا همیشه قیمت های بروز داشته باشید.

آموزشی که مد نظرم بود داخل مقالات وجود نداشت یا پیدا نکردم ؟
دوست عزیز اگر مطلب آموزشی مورد نظر داخل وب سایت پیدا نکردی ممنون میشم برامون از اینجا بفرستی تا آموزش موضوع مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن براتون ساخته بشه ( ممنون که با ما همراهید )
 
 
 

سوالات متداول

شبکه های اجتماعی جهان تاپ