0

راهنمای خرید انواع مخزن جامایع

راهنمای خرید انواع مخزن جامایع
بازدید 618

امروزه با افزایش روند استفاده از مایع های دستشویی و ظرفشویی به جای صابون های جامد، انواع و اشکال بسیاری از جامایع ها و پمپ های مایع ، تولید و عرضه بازار شده است. جامایع ها یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین اکسسوری های پرکاربرد بوده است و یکی اصلی ترین ست های سرویس بهداشتی بوده است. استفاده از شوینده های مایع که توسط یک پمپ دستی یا اتوماتیک کوچک از مخزن خارج می شوند، در واقع بسیار رایج و پرکاربرد می باشد. مهم ترین دلایل که باعث شده است این محصول بسیار پر استفاده شود در واقع برتری بهداشتی و سهولت استفاده از این محصولات در قیاس با صابون های جامد می باشد.

ویژگی های استفاده از مخزن جامایع

استفاده از مخزن جامایع می تواند کاربرد های بسیاری همچون اقتصادی و کاربردی بسیاری داشته باشد.

مهم ترین مزیت های مخزن مایع:

  • عدم مستقیم تماس و دست های آلوده با مایع دستشویی
  • پوشیده بودن و محفوظ بودن مایع دستشویی در مخزن و عدم مجاورت با آب و آلودگی ها
  • جلوگیری از هدر رفتن و اسراف مایع دستشویی ، که به همین دلیل می تواند از لحاظ اقتصادی کمک کننده باشد
  • کاهش هزینه های خرید مایع دستشویی کوچک ، به عبارتی شما با خرید مایع دستشویی در حجم های بزرگ تر و با داشتن مخزن جامایع بزرگ می توانید در خرید خود بسیار صرفه جویی کنید تا در برابر خرید هر بار مایع دستشویی کوچک و شما را تا مدت ها از خرید جامایع بی نیاز می کند. این هزینه می تواند در بلند مدت کمک شایانی به شما نیز کند.
  • سهولت در استفاده
  • ظاهر زیبایی می تواند داشته باشد و می تواند به نظم دهی به سرویس بهداشتی شما کمک بزرگی گرده باشد
  • شما می توانید از جامایع در مکان های عمومی نیز استفاده کنید و مشکلاتی که صابون های جامد دارند را برطرف کنید
  • دارای استفاده آسان بوده است و دست و پاگیر نیست
ویژگی های استفاده از مخزن جامایع

افزایش استاندارد های بهداشتی با استفاده از مخزن جامایع

صابون های جامد به صورت مستقیم با دست تماس داشته که به همین دلیل می تواند وسیله ای برای انتقال بیماری ها و آلودگی ها باشد. این نکته مخصوصا در مکان های عمومی مانند پارک ها ، مدارس ، ادارات ، بیمارستان و… حائز اهیت بوده است. اگر شما از یک جامایع و مخزن مایع استاندارد نیز استفاده کنید ، علاوه بر این که مایع دستشویی را در برابر آلودگی حفظ کرده اید ، نیاز مستقیم دست با مخزن مایع دستشویی را برطرف کرده اید و انتقال بیماری و آلودگی دست به دست جلوگیری خواهید کرد.

یکی دیگر از بزرگ ترین مشکلات استفاده از صابون جامد ، قرار گرفتن صابوت در مجاورت آب و تماس آن با آب که باعث نرم شده آن و آلوده شدن آن می شود. که علاوه بر این که ظاهری ناخوشایند، باعث نابودی و از بین رفتن صابون نیز می شود.

قرار گیری صابون در جای نامناسب و افتادن آن در کف حمام و یا سرویس بهداشتی یکی دیگر از مشکلات رایج استفاده از صابون می باشد.

اما اگر شما از یک جامایع مناسب ، استاندارد و دیواری استفاده کنید می توانید به آسانی مشکلاتی که در بالا تر به آن ها پرداختیم را حل کنید. به این گونه که شما مسئال بهداشتی را به صورت کلی حل خواهید کرد و همچنین مسائل هدر رفتن و از بین رفتن صابون را برطرف کرده اید که در بلند مدت می تواند کمک شایانی به شما کند.

مهم ترین نکات که قبل از خرید جامایع و مخزن مایع باید دقت داشته باشید

مهم ترین نکته که باید به آن دقت داشته باشید کیفیت و دوام مخزن جامایع بوده است. به ویژه اگر قصد دارید که در مکان های عمومی و به صورت مکرر از آن استفاده کنید. همچنین باید به جنس و متریال درست آن دقت داشته باشید. برخی از جنس های استفاده شده ار مخزن های مایع شکستنی بوده است، و تعدادی دیگر از آن ها به صورت نشکن بوده است، که هر کدام از آن ها می تواند مزایا و معایب خود را داشته باشد و شما با در نظر گرفتن محیط خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.. بدنه یک مخزن مایع بادوام باید از جنس محکم تولید شده باشد و همچنین قابلیت شستشو را نیز داشته باشد. همچنین از رشد بی رویه باکتری ها و قارچ ها نیز باید جلوگیری کند و کاملا بر اساس موارد بهداشتی تولید شده باشد ، همچنین توصیه می شود جنس مخزن جامایع از پلاستیک ABS باشد که مخزن های مایع جلگه می تواند شما را کاملا بی نیاز کند. همچنین طول عمر بالای این محصول باعث شده است که شما تا مدت ها نیازی به هیچ جامایع نداشته باشید و شما می توانید از این محصول در منزل ، مسجد ، مدرسه ، پارک و… نیز استفاده کنید.

خرید مخزن جامایع جلگه

یکی از مهم ترین و اصلی ترین اجزاء پمپ مایع بوده است. یا به عبارتی می توانیم بگوییم که اصلی ترین فاکتور تعیین کننده در عمر ، دوام و بهینه مصرف کردن مایع دستشویی یا ظرفشویی نیز می باشد. که پمپ مایع باید به صورت روان و نرم باشد و از مواد اولیه با کیفیت و مقاوم ساخته و تولید شده باشد تا در استفاده زیاد و مکرر دچار مشکل نشود.

همچنین نیاز است که جامایع خود را انتخاب کنید که به صورت ایستاده می خواهید که قابل حرکت باشد و یا این که به صورت دیواری باشد و غیر قابل حرکت نیز باشد. و یا این که جامایع اتوماتیک می خواهید و یا این که دارای پمپ دستی باشد؟ این نوع محصول را باید با در نظر گرفتن محیط خود انتخاب کنید که شما می توانید در فروشگاه آنلاین جهان تاپ انواع جامایع ها را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

خرید انواع جامایع از فروشگاه آنلاین جهان تاپ

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *