راهنمای خرید سیفون ظرفشویی

راهنمای خرید انواع سیفون های ظرفشویی

مقدمه

اگر به دنبال راهنمای خرید سیفون ظرفشویی هستید، به صفحه مناسبی هدایت شده اید. ما در اینجا قصد داریم درباره انواع سیفون های ظرفشویی و برندهایی که این محصول را مورد حمایت خود قرار می دهند، بحث کنیم. شما با مطالعه این نوشتار خواهید توانست در هنگام خرید، بهترین و مناسب ترین سیفون را انتخاب نمایید.

سیفون ظرفشویی چیست و چه کاربردی دارد؟

اولین موضوعی که می توان در باب راهنمای خرید سیفون ظرفشویی عنوان کرد، ساختار آن می باشد. سیفون یا شترگلو یک نوع لوله است که به صورت خمیده طراحی می شود. این مخزن پیچی می تواند مقداری از آب را درون خود نگه دارد. همین میزان اندک آب، کمک می کند تا از انتشار بوی بد فاضلاب جلوگیری به عمل آید. این قطعه از آنجا که شبیه گلوی شتر است به آن شتر گلو می گویند.

سیفون علاوه بر عدم انتشار بوی بد، از خارج شدن حشراتی مانند سوسک نیز ممانعت می کند. اگر پس از مدتی به هر دلیلی آب وارد سیفون نشود، کم کم آب جمع شده تبخیر می شود. در این هنگام بوی بد فاضلاب را احساس خواهیم کرد.

انواع سیفون ظرفشویی بر اساس جنس

تولید کننده های محصولات بهداشتی ساختمانی، انواع سیفون ظرفشویی را با جنس های مختلفی می سازند. سیفون آشپزخانه می تواند پلاستیکی و فلزی باشد. کارشناسان و طراحان، این سیفون ها را بر مبنی تک لگنه یا دو لگنه یا دوقلو تقسیم بندی می کنند. در ادامه به معرفی هر یک از این انواع می پردازیم.

راهنمای خرید سیفون آشپزخانه پلاستیکی

سیفون آشپزخانه پلاستیکی بیشترین سهم را در انواع سیفون ها به خود اختصاص  داده است. از آنجا که پلاستیک ماده ای در دسترس و ارزان می باشد، تولید این قطعه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. همچنین پلاستیک می تواند جرم و رسوب کمتری را به خود جذب کند. ماندگاری و دوام آن نیز بسیار بالا گزارش شده است. تمیز کردن آسان، مقاومت در برابر تغییرات دمایی و … از جمله مزایای سیفون های پلاستیکی می باشد.

سیفون آشپزخانه از جنس فلز

در راهنمای خرید سیفون آشپزخانه فلزی یک نکته دیگر نیز وجود دارد. شما می توانید سیفون را از جنس فلز انتخاب کنید. این مدل سیفون ها دارای قیمت بالایی هستند و افراد خاصی آنها را خریداری می کنند. اگر سیفون ظرفشویی خانه شما از جنس فلز باشد، می توانید پس از هر بار شستشو جریان آب داغ را باز بگذارید. آب داغ به راحتی چربی و رسوبات سرسخت را با خود می برد. عدم هرز شدن اتصالات این نوع سیفون و طول عمر بالا از دیگر مزایای سیفون فلزی می باشد.

انواع سیفون ظرفشویی تک لگن

سیفون ظرفشویی تک لگن نیز دارای مزایای متعددی است. این نوع سیفون ها به راحتی و سرعت بیشتری آب را عبور می دهند. احتمال گرفتگی در این سیفون ها بسیار کم است و از نظر طراحی شبیه سیفون های ظرفشویی می باشند.

انواع سیفون ظرفشویی دو قلو

راهنمای خرید سیفون ظرفشویی را با مبحث سیفون های دو قلو ادامه می دهیم. این مدل سیفون ها، از قیمت بیشتری برخوردار هستند. طراحی این سیفون ها به گونه ای است که دارای دو بخش ورودی و یک خروجی آب می باشد. از همین رو نباید انتظار داشت آب با سرعت بالایی از آنها خارج شود. ضمن اینکه سینک های دو قلو از قسمت تخلیه اضطراری لگن نیز برخوردار می باشند. یک سر سیفون به قسمت تخلیه اضطراری اتصال دارد.

راهنمای خرید سیفون ظرفشویی و نکات آن

راهنمای خرید سیفون ظرفشویی دربردارنده نکات مهمی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. اگر می خواهید بهترین و مناسب ترین سیفون را خریداری نمایید، حتما به این موارد توجه فرمایید:

  • قیمت سیفون
  • نوع آن
  • جنس سیفون
  • نصب آسان
  • برند محصول
  • خرید از فروشگاه معتبر

قیمت سیفون

مقایسه سیفون های ظرفشویی از نظر قیمت از مهمترین نکاتی است که می توان به آن توجه داشت. قیمت های خیلی ارزان و خیلی گران اصلا منطقی و قابل قبول نیستند. اگر هدف شما خرید سیفون با قیمت کم باشد، به راحتی کیفیت و اصالت را قربانی صرفه جویی های غیر منطقی خواهید کرد. گران بودن غیر واقعی نیز به معنی اتلاف در هزینه است. قیمت ها همیشه تابع کیفیت، طراحی، برند و ماندگاری محصول هستند. این موارد می توانند به راحتی معیار تعیین قیمت قرار گیرند.

نوع سیفون

همانطور که در ابتدای این متن نیز آمد،  طراحان، سیفون را بر مبنای جنس و تعداد لگن به انواع مختلفی تقسیم بندی می کنند. حتما قبل از خرید، نوع سینک ظرفشویی را به فروشنده اطلاع دهید تا مناسب ترین آنها را ارائه نماید.

جنس سیفون

بررسی جنس سیفون نیز از دیگر نکات مهمی هستند که در هنگام خرید سیفون ظرفشویی می توان به آن توجه داشت. جنس سیفون همانطور که گفتیم می تواند از دو جنس فلز و پلاستیک ساخته باشد. درباره مزایای هر یک از سیفون های فلزی و پلاستیکی در بخش های قبلی اطلاعاتی داده شد که می تواند مورد ملاک شما در هنگام انتخاب سیفون واقع گردد.

نصب آسان

یکی از نکات مهمی که می توان در هنگام خرید سیفون به آن توجه داشت، نحوه نصب سیفون می باشد. توصیه ما در این زمینه این است که همیشه آسان ترین نوع سیفون را از نظر نصب انتخاب نمایید. اگر سیفون دارای طراحی پیچیده ای است، حتما برای نصب از نصاب کمک بگیرید.

برند محصول

شناخت انواع برند سیفون ظرفشویی از دیگر نکات مهم در هنگام خرید این محصول می باشد. خرید از برندهای معتبر به معنی خرید اصالت و کیفیت است. برندهای معتبر و شناخته شده ای در بازارهای مصرفی یافت می شوند. یکی از برندهای معتبری که می توان به آن اعتماد کرد، برند جهانیار است. برندهایی چون جهان پلاست، آوه پلاست، کهن ، جهان یار ، محک، سکنا، نوین، نهرین، دریکا و … از جمله برندهای معتبر در حوزه سیفون ظرفشویی می باشند.

خرید از فروشگاه معتبر

آخرین نکته ای که در راهنمای خرید سیفون ظرفشویی آمده است، خرید از فروشگاه معتبر می باشد. خرید از فروشگاه های معتبری چون جهان تاپ به معنی خرید کیفیت و زیبایی است. جهان تاپ ارائه دهنده انواع مختلف سیفون های ظرفشویی و قطعات مربوط به آن است.

زیرآب سیفون اتومات مشکی مات جهانیار از جمله محصولاتی است که در این فروشگاه به فروش می رسد. شما می توانید قطعات یدکی این محصول را نیز در این فروشگاه آنلاین مشاهده کنید. صفحه اینستاگرامی جهان تاپ شما را با دیگر انواع سیفون های ظرفشویی و قیمت های آنها آشنا می کند.

جمع بندی

در این متن به ارائه راهنمای خرید سیفون ظرفشویی پرداختیم. اگر می خواهید هنگام خرید این محصول از کمترین خطا و هدر رفت وقت و هزینه برخوردار باشید، حتما این متن را مطالعه بفرمایید. شما طی این نوشتار با انواع سیفون، جنس آن، نحوه قیمت گذاری و … آشنا می شوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین ها

از کجا به صورت مستقیم میتوانم لوازم بهداشتی ساختمان سفارش دهم؟
شما بامراجعه به وبسایت جهان تاپ می تواند قیمت های بروز محصولات ما را مشاهده کنید و ثبت سفارش کنید.
جهان تاپ
خرید آنلاین قطعات یدکی به چه صورت است؟
پس از وارد شدن به وبسایت جهان تاپ میتوانید قطعه مورد نظر را سرچ کنید و یا از دسته بندی مورد نظر قطعات مورد نیاز را انتخاب کنید.توجه داشته باشید که موجودی و قیمت وبسایت جهان تاپ همیشه بروز است.
ارسال سفارشات طی چند روز انجام می شود؟
به محظ خرید شما ثبت سفارش انجام می شود روز بعد برای شما ارسال می شود و نهایتا تا 5روزکاری به دست شما می رسد.
برای مشاوره تلفنی باید با چه شماره ای در ارتباط باشم ؟
از طریق شماره تماس های زیر میتوانید باما در ارتباط باشید.
 
 
من همکار هستم چطوری میتونم لیست قیمت همکاری دریافت کنم ؟

برای دریافت لیست قیمت روزانه درخصوص قیمت های همکاری و قرید آسان بی دقدقه فقط کافیه عکس جواز کسب آدرس و فامیل مدیریت برامون داخل روبیکا بفرستید تا همیشه قیمت های بروز داشته باشید.

آموزشی که مد نظرم بود داخل مقالات وجود نداشت یا پیدا نکردم ؟
دوست عزیز اگر مطلب آموزشی مورد نظر داخل وب سایت پیدا نکردی ممنون میشم برامون از اینجا بفرستی تا آموزش موضوع مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن براتون ساخته بشه ( ممنون که با ما همراهید )
 
 
 

سوالات متداول

شبکه های اجتماعی جهان تاپ