راهنمای خرید سیفون روشویی

راهنمای خرید انواع سیفون های روشویی

مقدمه

این متن راهنمای خرید انواع سیفون های روشویی است. همانطور که می دانید سیفون روشویی دارای اتصالات و قطعاتی است که باید دارای کیفیت مرغوبی باشند. این محصول که یکی از اتصالات مهم و پر کاربرد در سیستم لوله کشی به شمار می رود، از اهمیت بسیاری برخوردار است. نبود این محصول می تواند در سیستم تخلیه فاضلاب از منزل نقش موثری بر عهده داشته باشد.

هرگونه سهل انگاری در هنگام خرید سیفون روشویی یا عدم صحیح در نصب این محصول، می تواند باعث انتشار بوی بد در خانه شود. اگر قصد خرید سیفون روشویی را دارید، این متن می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. شما با مطالعه این نوشتار به خوبی می توانید از بین انواع مختلف سیفون ها، مناسب ترین و بهترین محصول را انتخاب نمایید.

 راهنمای خرید سیفون روشویی

سیفون روشویی چه اهمیتی در سیستم تخلیه فاضلاب دارد؟

قبل از پرداختن به راهنمای خرید سیفون روشویی خوب است به اهمیت این محصول بپردازیم. در اهمیت سیفون های روشویی همین نکته بس که نبود آنها باعث ورود حشرات و جانوران موذی مانند انواع سوسک و موش می شوند. اگر خرید یا نصب سیفون به درستی انجام نشود، ضمن چکه کردن آب کثیف به داخل کابینت ها باید هزینه مضاعفی را برای تعمیر یا تعویض سیفون بپردازیم.

از همین رو، بسیار مهم است که انواع مختلف سیفون روشویی را بشناسیم. شناخت اصولی این محصول باعث می شود تا بهترین و مناسب ترین نوع سیفون را خریداری نمایید. از آنجا که این مبحث دارای اهمیت بسیاری است به صورت مستقل به آن اشاره خواهیم کرد.

انواع سیفون روشویی را بشناسیم!

اگر به دنبال راهنمای خرید سیفون روشویی هستید، باید بدانید این محصول دارای انواع مختلفی است. قبل از هر اقدامی انواع سیفون را بشناسید. خوشبختانه طراحان انواع مختلفی را برای سینک های روشویی طراحی و تدارک دیده اند. سیفون های کلاسیک و فانتزی از این جمله می باشند. همچنین می توان سیفون را بر مبنای تک لگنه یا دو لگنه نیز گروه بندی کرد. در ادامه به برخی دیگر از این سیفون ها اشاره می کنیم.

  • سیفون فشاری
  • سیفون خودکار روشویی
  • سیفون فلکسی
  • دو لگنه و تک لگنه
  • سیفون S شکل
  • سیفون P شکل
  • سیفون راه بند
  • سیفون چربی گیر

تمامی این سیفون ها برای استفاده طولانی مدت از آنها طراحی شده اند. اگر سیفون از متریال و مواد مرغوبی تهیه شده باشد، می تواند سالها دوام داشته باشد. حتما در هنگام خرید سیفون به اجزاء تشکیل دهنده آن توجه فرمایید. یک سیفون درجه یک از گلویی، اتصالات زانویی و کاسه خروجی تشکیل شده است. این قسمت ها هر کدام دارای یک وظیفه هستند. اگر قطعات نامبرده شده با مواد درجه یک ساخته نشده باشند، به راحتی می توان شاهد چکه کردن آب های آلوده در سطح خانه بود.

این در حالی است که اگر شما راهنمای خرید سیفون روشویی را با دقت مطالعه کنید، بهترین جنس را خریداری خواهید کرد. حتما هنگام خرید به بدنه سیفون، فلز و جنس به کار رفته در آن توجه فرمایید. بسیار مهم است که بدانید سیفون از چه پلیمرهایی ساخته شده است. استنلس استیل، برنج، پی وی سی، یو پی وی سی، پلیکا و … از جمله موادی هستند که در ساخت سیفون به کار می روند.

سیفون S ، P  شکل

سیفون S شکل از جمله انواع سیفون روشویی به شمار می رود. این سیفون از نظر شکل شبیه حرف اس طراحی شده و سرعت تخلیه در آن مطلوب می باشد. سیفون های پی شکل نیز بسیار رایج می باشند. کاربران، این سیفون ها بیشتر برای حمام و دستشویی استفاده می کنند. در این نوع سیفون سرعت عبور آب کمی کندتر است.

سیفون راه بند

سیفون راه بند نیز از دیگر انواع سیفون روشویی می باشد. این سیفون برای ممانعت از انتشار بوی فاضلاب و نفوذ انواع مختلف سوسک ها طراحی شده است. نوع دیگر سیفون، سیفون چربی گیر می باشد. این نوع سیفون به خوبی قادر است چربی و روغن را که حاصل شستشوی ظروف است از سیستم تخلیه فاضلاب حذف کند.

انواع سیفون روشویی از نظر نصب

کارشناسان دست به طراحی انواع سیفون روشویی زده اند. این سیفون را می توان از نقطه نظر نصب به دو گروه توکار و روکار تقسیم بندی کرد. سیفون توکار اصلا قابل رویت نبوده و مشخص نیست. این سیفون اغلب به رنگ سفید بوده و قابلیت نصب در درون کابینت یا پشت پایه روشویی را دارا هستند. سیفون روکار نیز معمولا از بیرون قابل رویت هستند و در متدهای نوین کاربرد و طرفداران بیشتری دارد.

انواع سیفون روشویی از نظر تعداد لگن

طراحان محصولات بهداشتی ساختمانی همچنین انواع سیفون روشویی را از نظر تعداد لگن به دو گروه یک لگنه و دو لگنه تقسیم بندی کرده اند. سیفون تک لگنه تنها یک کاسه بزرگ دارند و سیفون های دو لگنه نیز بیشتر برای سینک های ظرفشویی مناسب می باشند.

راهنمای خرید سیفون روشویی

از جمله نکات مهمی که می توان در راهنمای خرید سیفون روشویی به آن نظر داشت، قیمت خرید، برند، نوع و جنس محصول و غیره است. خوب است بدانید، فروشگاهی که از آن خرید می کنید نیز دارای اهمیت بسیاری می باشد. همانطور که می دانید عوامل بسیاری هستند که می توانند روی قیمت محصول تاثیر بگذارند. کیفیت و مواد به کار رفته در محصول از جمله این موارد می باشد.

یکی از فروشگاه هایی که به خوبی می تواند انواع سیفون روشویی را به مشتریان خود ارائه دهد، جهان تاپ می باشد. جهان تاپ یک فروشگاه آنلاین است که ارائه دهنده انواع مختلف محصولات بهداشتی و ساختمانی است. این وب سایت، انواع برند سیفون روشویی را معرفی می کند. برند جهانیار و از جمله این برندهای نامی است.

جمع بندی

در این متن که به نوعی راهنمای خرید سیفون روشویی بود، نکات مهمی پیش روی مخاطب گرامی گذاشته شد. انواع سیفون از نظر جنس، تعداد لگن، نحوه نصب مورد بررسی قرار گرفت. در خاتمه خوب است خاطرنشان کنیم، بهترین راه برای رسیدن به مناسب ترین محصول مقایسه سیفون های روشویی با هم است. پیشنهاد می کنیم، به صفحه اینستاگرامی جهان تاپ مراجعه فرمایید. در این صفحه به خوبی درباره این محصول و دیگر محصولات بهداشتی ساختمانی آشنا خواهید شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین ها

از کجا به صورت مستقیم میتوانم لوازم بهداشتی ساختمان سفارش دهم؟
شما بامراجعه به وبسایت جهان تاپ می تواند قیمت های بروز محصولات ما را مشاهده کنید و ثبت سفارش کنید.
جهان تاپ
خرید آنلاین قطعات یدکی به چه صورت است؟
پس از وارد شدن به وبسایت جهان تاپ میتوانید قطعه مورد نظر را سرچ کنید و یا از دسته بندی مورد نظر قطعات مورد نیاز را انتخاب کنید.توجه داشته باشید که موجودی و قیمت وبسایت جهان تاپ همیشه بروز است.
ارسال سفارشات طی چند روز انجام می شود؟
به محظ خرید شما ثبت سفارش انجام می شود روز بعد برای شما ارسال می شود و نهایتا تا 5روزکاری به دست شما می رسد.
برای مشاوره تلفنی باید با چه شماره ای در ارتباط باشم ؟
از طریق شماره تماس های زیر میتوانید باما در ارتباط باشید.
 
 
من همکار هستم چطوری میتونم لیست قیمت همکاری دریافت کنم ؟

برای دریافت لیست قیمت روزانه درخصوص قیمت های همکاری و قرید آسان بی دقدقه فقط کافیه عکس جواز کسب آدرس و فامیل مدیریت برامون داخل روبیکا بفرستید تا همیشه قیمت های بروز داشته باشید.

آموزشی که مد نظرم بود داخل مقالات وجود نداشت یا پیدا نکردم ؟
دوست عزیز اگر مطلب آموزشی مورد نظر داخل وب سایت پیدا نکردی ممنون میشم برامون از اینجا بفرستی تا آموزش موضوع مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن براتون ساخته بشه ( ممنون که با ما همراهید )
 
 
 

سوالات متداول

شبکه های اجتماعی جهان تاپ