تمیز کردن شیرآلات طلایی

راهنمای برق انداختن و تمیز کردن شیرآلات طلایی

مقدمه


تمیز کردن شیرآلات طلایی عنوان محتوایی است که امروز قرار است به آن بپردازیم. همانطور که می دانید، شیرآلات طلایی در زمره محصولات بهداشتی – ساختمانی قرار می گیرند. این شیرها بسیار مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی بوده و افراد زیادی خواهان خرید آنها هستند. اگر شما نیز قصد خرید این گونه شیرآلات را دارید، خوب است درباره نحوه تمیز کردن شیر آب طلایی نکاتی را بدانید.

نحوه تمیز کردن شیرآلات طلایی


نحوه تمیز کردن شیرآلات طلایی بسیار اهمیت دارد. شیرآلات طلایی رنگ به دلیل جذابیت های بصری که دارند می توانند در شمار تزئینات محیط داخلی قرار گیرند. از طرفی این محصولات شیک دارای حساسیت های بالایی در برابر انواع مواد شوینده نیز هستند. ما در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه با مواد طبیعی و بی خطر شیمیایی، شیرآلات طلایی رنگ ساختمانی را برق بیندازید.
برق انداختن شیرآلات طلایی با چند ماده ساده و دم دستی امکان پذیر می باشد. اولین ماده ای که ما در این قسمت به آن اشاره می کنیم، جوش شیرین است. برای تمیز کردن شیرآلات طلایی رنگ کافی است کمی جوش شیرین را با مقداری آب ترکیب کنید. خمیری که به دست می آید را روی بدنه شیر بمالید و بگذارید ده دقیقه بگذرد. سپس با آب سرد بشویید و با دستمال تمیز خشک کنید. توجه داشته باشید هیچ ذره ای از جوش شیرین روی بدنه شیر نماند وگرنه ممکن است باعث بدرنگ شدن آن شود.

تمیز کردن شیرآلات طلایی با سرکه و آب


سرکه و آب نیز می توانند در تمیز کردن شیرآلات طلایی رنگ نقش داشته باشند. برای این کار کافی است از سرکه سفید استفاده کنید. هرگز سرکه سفید را به صورت مستقیم روی بدنه شیر نپاشید. دستمال تمیزی را با سرکه سفید آغشته کرده و سطح شیر را کاملا با آن پاک نمایید. بهتر است سرکه را با کمی آب رقیق کنید. اگر در بعضی از قسمت های بدنه شیر رسوب گچ مشاهده می کنید، یک دستمال آغشته به سرکه را در محل رسوب گچ بگذارید تا پس از مدتی رسوبات از بدنه جدا شوند.

تمیز کردن شیرآلات طلایی با برش های لیمو ترش

برق انداختن شیرآلات طلایی با لیمو ترش هم امکان پذیر است. برای این کار کافی است یک عدد لیمو ترش را برش داده و روی آن را کمی با جوش شیرین آغشته کنید. لیمو ترش با کمک جوش شیرین یک تمیز کننده قوی برای جرم ها و رسوبات گچی می سازد. سعی کنید تمامی سطوح و بدنه شیر با لیموترش و جوش شیرین در تماس باشد. این ماده به خوبی می تواند لکه های ناشی از آب را تمیز کرده و در خود حل کند. پس از ده دقیقه می توانید تمام بدنه را با یک دستمال خشک کنید.

شیرآلاتی تمیز و براق با مواد شوینده شیمیایی


اگر به هر دلیلی می خواهید که از مواد شوینده شیمیایی برای تمیز کردن شیرآلات طلایی استفاده کنید، حتما این کار را با دقت انجام دهید. مواد شوینده اسیدی برای شیرآلات ساختمانی مضر بوده و زیبایی آنها را مخدوش می کنند. از موادی استفاده کنید که برای این کار در نظر گرفته شده باشند. ضمن اینکه استفاده مداوم از پودرهای شیمیایی مانند پودر رخت شویی باعث می شود تا رنگ و جلای شیر از بین برود. مایع ظرفشویی و خمیر دندان نیز می توانند در از بین بردن لکه ها و رسوبات گچی موثر باشند. اگر آب شرب منطقه ای که در آن زندگی می کنید، گچ ساز است، پیشنهاد می کنیم از سیستم های فیلتراسیون کمک بگیرید.

تمیز کردن شیرآلات طلایی با اسپری های مخصوص


برای تمیز کردن شیرآلات طلایی می توانید از اسپری های مخصوص این کار استفاده کنید. این اسپری ها خیال شما را از بابت سالم ماندن بدنه شیر راحت می کند. این اسپری ها هیچ خطری برای شیر نداشته و رنگ و لعاب بدنه را سالم و براق نگه می دارد. برای استفاده از این اسپری کافی است، اسپری را روی بدنه بپاشید. فرصت بدهید مواد اسپری شده روی سطح بدنه باقی بمانند. پس از ده تا پانزده دقیقه بدنه شیر را با آب شسته و خشک نمایید. تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، مرغوب بودن نوع اسپری است. حتما قبل از مصرف، نحوه استفاده از اسپری را بخوانید و طبق دستور رفتار نمایید.

نظافت شیرآلات طلایی ساختمان با آب و صابون


تمیز کردن شیرآلات طلایی با آب و صابون نیز امکان پذیر است. برای این کار کافی است دستمال را با آب و صابون مرطوب کرده و روی بدنه شیر بمالید. کف حاصله باعث از حل کردن لکه ها، چربی ها و دیگر آلودگی های سطح شیر می شوند. سپس می توانید بدنه شیر را آبکشی کرده و با دستمال تمیز خشک نمایید.

چند نکته مهم برای تمیز کردن شیرآلات طلایی


فواصل زمانی تمیز کردن شیرآلات طلایی ساختمان را کم کنید تا مجبور نباشید به زحمت رسوبات گچی را از بین ببرید. از همه مهمتر اینکه موادی که قرار است با آن شیرآلات را تمیز کنید، اسیدی و قوی نباشند. هنگام استفاده از اسپری ها و مواد شیمیایی مجاز، حتما از دستکش استفاده نمایید. بدنه شیر را با دستمال های لطیف و مناسب تمیز کنید.
استفاده از اسکاچ های زبر یا سیم ظرفشویی نه تنها لکه ها و رسوبات گچی را از بین نمی برند بلکه باعث مخدوش شدن ظاهر و جلای شیر نیز می شوند. ناگفته نماند، شیرآلات طلایی رنگ که توسط برندها و شرکت های معتبر طراحی و تولید شده اند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این کیفیت هیچ گاه بر اثر شستشو و نظافت روزانه شیر از بین نمی رود.

جمع بندی

تمیز کردن شیرآلات طلایی برای کسانی به دنبال تمیزی و زیبایی بیشتر محیط هستند، بسیار اهمیت دارد. اگر می خواهید شیرآلات ساختمانی شما از هر جنسی دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشند، راههای تمیز کردن آنها را یاد بگیرید. در این متن سعی شد، چند روش تجربه شده و ایمن را به شما آموزش بدهیم.

در انتها خوب است یادآوری کنیم، وب سایت فروشگاهی جهان تاپ ارائه دهنده انواع مختلف شیرآلات اهرمی و کلاسیک طلایی رنگ است. می توانید برای آشنایی بیشتر با این محصولات به صفحات مورد نظر رفته و درباره این شیرآلات آگاهی بیشتری کسب کنید. صفحه اینستاگرامی جهان تاپ نیز ارائه دهنده مطالب بیشتر در این زمینه می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین ها

از کجا به صورت مستقیم میتوانم لوازم بهداشتی ساختمان سفارش دهم؟
شما بامراجعه به وبسایت جهان تاپ می تواند قیمت های بروز محصولات ما را مشاهده کنید و ثبت سفارش کنید.
جهان تاپ
خرید آنلاین قطعات یدکی به چه صورت است؟
پس از وارد شدن به وبسایت جهان تاپ میتوانید قطعه مورد نظر را سرچ کنید و یا از دسته بندی مورد نظر قطعات مورد نیاز را انتخاب کنید.توجه داشته باشید که موجودی و قیمت وبسایت جهان تاپ همیشه بروز است.
ارسال سفارشات طی چند روز انجام می شود؟
به محظ خرید شما ثبت سفارش انجام می شود روز بعد برای شما ارسال می شود و نهایتا تا 5روزکاری به دست شما می رسد.
برای مشاوره تلفنی باید با چه شماره ای در ارتباط باشم ؟
از طریق شماره تماس های زیر میتوانید باما در ارتباط باشید.
 
 
من همکار هستم چطوری میتونم لیست قیمت همکاری دریافت کنم ؟

برای دریافت لیست قیمت روزانه درخصوص قیمت های همکاری و قرید آسان بی دقدقه فقط کافیه عکس جواز کسب آدرس و فامیل مدیریت برامون داخل روبیکا بفرستید تا همیشه قیمت های بروز داشته باشید.

آموزشی که مد نظرم بود داخل مقالات وجود نداشت یا پیدا نکردم ؟
دوست عزیز اگر مطلب آموزشی مورد نظر داخل وب سایت پیدا نکردی ممنون میشم برامون از اینجا بفرستی تا آموزش موضوع مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن براتون ساخته بشه ( ممنون که با ما همراهید )
 
 
 

سوالات متداول

شبکه های اجتماعی جهان تاپ