راهنمایی و خرید بهترین شیر اهرمی

راهنمایی و خرید بهترین شیر اهرمی حمام و دوش

راهنمایی و خرید بهترین شیر اهرمی حمام و دوش : اگر شما هم دوست دارید که یک شیر حمام با کیفیت ، خوب و با قیمت مناسب را نیز خریداری کنید به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه بلاگ جهان تاپ نیز باشید. انتخاب شیرآلات با کیفیت و مناسب همیشه یکی از چالش هایی بوده است که اگر انتخاب بدی داشته باشید علاوه بر خود محصول بر روی دکوراسیون منزل شما هم آسیب نیز وارد می‌کند.

امروزه به دلیل این که بسیاری از افراد در خانه های آپارتمانی نیز زندگی‌می کنند ، فضای زیادی برای مانور در تزئینات خود ندارند ، و شما می‌توانید برای قسمت هایی مانند حمام و یا سرویس بهداشتی از شیرآلات با کیفیت نیز استفاده کنید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که بسته به محل زندگی شما ، نوع شیرآلاتی که خریداری میکنید ، توصیه می شود هر ۳ سال شیرآلات خود را به کلی نیز تغییر دهید.

بهترین گزینه برای روکش کردن خارجی شیرآلات نیز استیل بوده است ، چرا که استیل هم رنگ زیبایی نیز داد و هم قیمت آن مقرون به صرفه بوده است و سطح کثیف و آلوده را به خوبی نمایش می‌دهد که شما می‌توانید با سرعت بالا آن را پاکیزه کنید.

جنس شیرآلات اهرمی حمام

تمامی شیرآلات از دو بخش گوسته داخلی و خارجی نیز تشکیل شده است . پوسته داخلی شیر در تماس با آب و هوا بوده است ، به همین دلیل بوده است که تمامی تولید کنندگان در تولید پوسته داخلی از آلیاژ های با کیفیت و واکنش ناپذیر استفاده می‌کنند چرا که در غیر این صورت این محصولات به سرعت نیز خراب می‌شوند. بهترین جنس و آلیاژ که می‌توان در پوسته داخلی استفاده کرد نیز آلیاژ برنج بوده است.

همچنین در بعضی از مواقع در تولید پوسته داخلی از سرب خشک شده نیز استفاد می‌شود . همچنین این نوع شیر آلات که از سرب باشد قیمت پایین تری هم نیز دارد اما به شما توصیه می‌کنیم که از خرید این نوع شیرآلات نیز جلوگیری کنید ، چرا که بعد از گذشت مدتی سرب موجود در آن در داخل آب حل می‌شود که برای بدن انسان نیز ضرر خواهد داشت.

به همین دلیل بوده است که بهترین خرید نوع شیرآلات همان است که از آلیاژ برنج نیز تولید شده باشد و به همین دلیل برند آریانا در حال حاضر یکی از بهترین برند ها بوده است که در حال تولید شیرآلات با کیفیت از جنس آلیاژ برنج نیز بوده است.

زمانی که قسمت داخلی شیر تکمیل شد ، آن را با آلیاژی مناسب نیز روکش می‌کنند . در روکش بیرونی فلزاتی مانند برنج ، برنز ، مس ، نیکل و استیل نیز استفاده می‌شود . همچنین در روکش بیرونی بهترین نوع آن استیل بوده است ، چرا که زیبا و رنگ نقره ای دارد و همچنین لکه و آلودگی را به سرعت نیز نشان می‌دهد و شما به همین دلیل می‌توانید به سرعت شیر را تمیز کنید.

جنس شیرآلات اهرمی حمام

ارتفاع شیرآلات دوش حمام

علم دوش حمام ، باید بسته به نوع استفاده طول بلندی نیز داشته باشد تا افراد قد بلند هم به راحتی نیز بتوانند استفاده کنند تا این که سرشان با دوش برخورد نداشته باشد ، و همچنین برای افراد قد کوتاه هم نیز باید قابل استفاده باشد.به همین دلیل ارتفاع آن توصیه می‌شود ۹۰ سانت تا یک متر را برای نصب شیر دوش در نظر گرفت تا با حساب کردن علمک حدود ۱۸۰ سانتی متر تا ۲ متر ارتفاع نیز داشته باشید.

شیرآلات حمام جذاب و مقرون به صرفه

 شیرآلات حمام جذاب و مقرون به صرفه

کیفیت شیرآلاتی که نیز شما خریداری می‌کنید بسته به قیمت و هزینه شما نیز می‌توان متفاوت باشد . یک شیر حمام ارزان هم نیز می‌تواند با کیفیت و جذاب باشد. مدل های متفاوتی از شیرآلات ارزان ، با کیفیت و استاندارد را در سبد خرید خود اضافه کردند تا تمامی افراد نیز توانایی خرید را داشته باشند.

زمانی که شما شیرآلات ارزان را می‌خواهید خریداری کنید شاید این جس را داشته باشید که این شیر بی کیفیت باشد و در صورتی حس شما درست است که اون محصول دارای گارانتی نماشد آن موقع است که آن شیر دارای کیفیت خوبی نبوده است و توصیه می‌شود خرید خود را انجام ندهید..

شیرآلات حمام یا دوش لاکچری و لوکس

شیرآلات لوکس دارای وزن بالایی بوده است و در عین حال هم دارای پیچدگی و ظرافت بالایی نیز بوده است. این نوع شیرآلات در هنگام ساخت مراحل و پیچدگی های بسیاری را نیز پشت سر می‌گذارند و به دلیل ابعاد ، نوع طراحی و آرگونومی نسبت به شیرآلات دیگر بهتر بوده است . شیرآلات اهرمی از این دسته بوده است ، چرا که کار کردن با آن ها هم نیز آسان تر بوده است.

شیرآلات حمام یا دوش لاکچری و لوکس

گارانتی معتبر شیرآلات حمام و دوش

به طور معمول شیرآلاتی که دارای گارانتی و ضمانت نباشد قیمت کمتری نیز دارد . درست است که در زمان اول شیرآلاتی که دارای گارانتی و ضمانت نیستند به دلیل قیمت ارزان آن جذاب باشد ، اما بعد از گذشت مدتی که دچار خرابی شوند دست شما به جای بند نبوده است و باید هزینه بسیاری را برای تعمیر آن ها پرداخت کنید.

جمع بندی راهنمایی و خرید بهترین شیر اهرمی حمام و دوش

انتخاب شیرآلات حمام بسیار حساس بوده است و به دلیل این که تنوع در آن بسیار بوده است ، انتخاب دشوار نیز بوده است. در این مقاله سعی شده است تا بهترین راهنمایی را داشته باشید و بتوانید خریدری سومند نیز داشته باشید. در قدم اول شما می‌توانید بودجه خود را مشخص کنید و بسته به بودجه خود می‌توانید رنگ و نوع آن را انتخاب کنید.

برای خرید شیرآلات توصیه می‌شود از فروشگاهی نیز خرید را انجام دهید که مطمئن تر باشد و به دلیل این که خرید را برای شما آسوده کنیم فروشگاه جهان تاپ بهترین شیرآلات حمام را با ضمانت ۵ ساله نیز در اختیار مشتریان عزیز خود نیز قرار داده است.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین ها

از کجا به صورت مستقیم میتوانم لوازم بهداشتی ساختمان سفارش دهم؟
شما بامراجعه به وبسایت جهان تاپ می تواند قیمت های بروز محصولات ما را مشاهده کنید و ثبت سفارش کنید.
جهان تاپ
خرید آنلاین قطعات یدکی به چه صورت است؟
پس از وارد شدن به وبسایت جهان تاپ میتوانید قطعه مورد نظر را سرچ کنید و یا از دسته بندی مورد نظر قطعات مورد نیاز را انتخاب کنید.توجه داشته باشید که موجودی و قیمت وبسایت جهان تاپ همیشه بروز است.
ارسال سفارشات طی چند روز انجام می شود؟
به محظ خرید شما ثبت سفارش انجام می شود روز بعد برای شما ارسال می شود و نهایتا تا 5روزکاری به دست شما می رسد.
برای مشاوره تلفنی باید با چه شماره ای در ارتباط باشم ؟
از طریق شماره تماس های زیر میتوانید باما در ارتباط باشید.
 
 
من همکار هستم چطوری میتونم لیست قیمت همکاری دریافت کنم ؟

برای دریافت لیست قیمت روزانه درخصوص قیمت های همکاری و قرید آسان بی دقدقه فقط کافیه عکس جواز کسب آدرس و فامیل مدیریت برامون داخل روبیکا بفرستید تا همیشه قیمت های بروز داشته باشید.

آموزشی که مد نظرم بود داخل مقالات وجود نداشت یا پیدا نکردم ؟
دوست عزیز اگر مطلب آموزشی مورد نظر داخل وب سایت پیدا نکردی ممنون میشم برامون از اینجا بفرستی تا آموزش موضوع مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن براتون ساخته بشه ( ممنون که با ما همراهید )
 
 
 

سوالات متداول

شبکه های اجتماعی جهان تاپ