شیرآلات غیر استاندارد چه معایب و ضرر هایی دارد

خرید شیرآلات غیر استاندارد چه معایب و ضرر هایی دارد ؟

شیرآلات به صورت کلی نقش بسیار مهمی در دکوراسیون خانه نیز دارند . اگر شیرآلاتی که شما در خانه و یا محیط خانه خود استفاده می‌کنید ، غیر استاندارد باشد و دچار خرابی و یا رسوب نیز شود ، باعث از بین بردن زیبایی محیط شما نیز‌ می‌شود. یکی از دلایلی که افراد شیرآلات غیر استاندارد نیز خریداری می‌کنند قیمت پایین آن بوده است ، چرا که شیرآلاتی که از متریال با کیفیت و مرغوب نیز باشد هزینه بالایی هم نیز دارد، اما خیلی از افراد هزینه کم تری کردند غافل از این که ، در آینده ای نه چندان دور دوباره باید هزینه ای را برای شیرآلات خود بپردازند که همین امر باعث می‌شود هزینه بیشتری نسبت به خرید شیرآلات مرغوب بپردازید. اگر شما هم می‌خواهید برای شیرآلات ۲ بار هزینه نکنید تا انتهای این مطلب همراه بلاگ جهان تاپ نیز باشید.

معایب شیرآلات غیر استاندارد و معیوب

معایب شیرآلات غیر استاندارد و معیوب

شیرآلات معیوب علاوه بر این که بر روی زیبایی خانه شما تاثیر به سزای می‌گذارد ، بلکه ممکن است شما را متحمل هزینه بسیاری نیز کند . شیرآلات هم مانند سایر لوازم خانه باید بر اساس یک سری قوانین و چارچوب هایی نیز تولید و عرضه بازار شوند تا حد نساب کیفیت مطلوب را داشته باشد، تا شما بتوانید به صورت طولانی مدت از شیرآلات خود استفاده کنید. قوانین سازمان ملی برای استاندارد هر محصول متفاوت بوده است ، و به همین دلیل برای محصولات پرکاربرد و مهمی مانند شیرآلات قوانین استاندارد هم متفاوت بوده است.

استفاده از شیرآلات غیر استاندارد می‌تواند برای شما معایب زیر را به همراه خود داشته باشد:

۱- استفاده از متریال بی‌کیفیت در شیرآلات غیر استاندارد

شیرآلاتی که غیر استاندارد باشد ، بر روی بسته علامت استاندارد را مشاهده نخواهید کرد ، و در مرحله تست آب زنی که این تست نشان دهنده کیفیت شیرآلات بوده است ، موفق نبوده و نتوانسته آن را پاس کند . همچنین در شیرآلات غیر استاندارد از متریال بی کیفیت استفاده شده است که همین امر باعث می‌شود به سرعت خراب ، دچار زنگ زدگی و رسوب شود ، بلکه ممکن است مواد مضر باشد که در تماس با آب بر روی کیفیت آب تاثیر منفی گذاشته و برای سلامتی انسان ضرر داشته باشد.

موضوع کیفیت آب مخصوصا برای شیرآلات ظرفشویی که مربوط به پخت و پز بوده است که مربوط به خورد و خوارک بوده است بسیار حائز اهمیت می‌باشد که همیشه شیرآلات ظرفشویی باید دارای کیفیت بسیار بالا باشد . همچنین به دلیل این که شیرآلاتی که از متریال بی‌کیفیت استفاده می‌کنند دارای طول عمر کم تری هستند و سریع خراب می‌شود و شما به ناچار مجبور هستید مجدد شیرآلاتی جدید را خریداری کنید.

1- استفاده از متریال بی‌کیفیت در شیرآلات غیر استاندارد

۲- حساسیت پوستی و آلرژی ناشی از شیرآلات غیر استاندارد

شیرآلات غیر استاندارد باعث می‌شود که بر روی کیفیت ، بو ، رنگ ، مزه و… آب تاثیر بسیار منفی نیز دارد ، که همین آلودگی باعث ایجاد حساسیت بر روی پوست شما نیز می‌شود ، به همین دلیل بوده است که زمانی که شما می‌خواهید شیرآلات را خریداری کنید ، باید از کیفیت مطلوب و بالایی برخوردار باشد.

۳- وجود مقادیر زیاد سرب در شیرآلات غیر استاندارد

برای این که بتوان شکل دهی داد به شیرآلات برنجی مقداری سرب نیاز بوده است ، اما این سرب در شیرآلات غیر استاندارد از حد معمول بسیار بیشتر بوده است ، که باعث انتقال سرب به خارج به همراه آب نیز می‌شود ، همین موضوع در طول مدت باعث ایجاد بسیاری از بیماری ها برای بدن ما می‌شود و بلکه برای بدن انسان بسیار مضر بوده است.

در بالا مهم ترین مشکلاتی که شیرآلات غیر استاندارد دارند و به وجود می‌آورند را برای شما گفتیم ، اما جز موارد بالا استفاده از شیرآلات غیر استاندارد معایب بسیاری دیگری هم نیزد ارد که در ادامه به آن ها پراختیم :

  • اصول لوله کشی آب ساختمان ها طبق اصول فنی و مهندسی ساختمانی صورت گرفته است ، اگر شما از شیرآلات غیر استاندارد و بی کیفیت استفاده کنید ، موجب می‌شود در زمانی که شما می‌خواهید آن را نصب کنید دچار مشکل شوید و نتوانید به خوبی آن ها را نصب کنید.
  • بر اثر استفاده از بست های بی کیفیت در شیرآلات غیر استاندارد دچار رسوب و یا خوردگی می‌شوند که به همین دلیل باعث نشتی آب از نواحی اتصال می‌شود که باعث به هدر رفتن آب نیز می‌شود.
  • بر اثر جرم گرفتگی بالا باعث مسیر عبور آب تنگ شده است که همین امر باعث افت فشار آب شده است.
  • ظاهر شیرآلات غیر استاندارد خیلی زود خراب می‌شود و باعث کاهش زیبایی محیط شما می‌شود که باید آن ها را تعویض کنید و هزینه ای مجدد کنید.
  • اکثر شیرآلاتی که امروزه استفاده می‌شود اهرمی هستند و به همین دلیل در شیرآلات غیر استاندارد دسته شیر اهرمی باعث می‌شود سریع شکسته شود و به عبارتی بلا استفاده شود.
  • وزن شیرآلات غیر استاندارد سنگین بوده است و نصب و استفاده از آن را دچار مشکل می‌کند . همچنین وزن سنگین باعث می‌شود به سطح مسطحی که برروی آن نصب شده است را خراب کند و آسیب بزند.
3- وجود مقادیر زیاد سرب در شیرآلات غیر استاندارد

چرا باید از شیرآلات مرغوب و استاندارد استفاده کنیم؟

با توجه به معایبی که برای شیرآلات غیر استاندارد گفته شد ، به این نتجیه رسیده ایم که بهتر است در زمان خرید شیرآلات به استاندارد بودن آن توجه کنیم . یکی از مهم ترین دلایل که باعث می‌شود از شیرآلات غیر استاندارد استفاده نکنیم خرابی زود آنها و همچنین هزینه مجددی است که باید پرداخت کنید . به همین دلیل بوده است که توصیه می‌شود اصلا هزینه برای شیرآلات خرید استاندارد پرداخت نکنید چرا که با سرعت بالا خراب می‌شود و بلکه هزینه بسیاری را بر روی دست شما قرار می‌دهد.

اگر شما هم نیاز به خرید شیرآلات مرغوب و با کیفیت دارید شیرآلات برند آریانا را به شما توصیه می‌کنیم چرا که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده است ، و از متریال آلیاژ برنج بوده است و همچنین دارای طول عمر بالایی بوده است و همچنین دارای ۵ سال ضمانت و گرانتی بوده است که خرید را برای شما آسوده می‌کند و شما می‌توانید برای خرید شیرآلات آریانا از فروشگاه جهان تاپ نماینده رسمی آریانا در مشهد و خراسان خریداری کنید.

همچنین می توانید ایستاگرام جهان تاپ را در این زمینه نیز دنبال کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین ها

هزینه خرید شیرآلات چقدر است؟
من مورد محتوا هستم برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. Lorem ipsum dolor sit amet، consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus، luctus غیره ullamcorper mattis، pulvinar dapibus leo.
خرید آنلاین قطعات یدکی شیرآلات به چه صورت است؟
من مورد محتوا هستم برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. Lorem ipsum dolor sit amet، consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus، luctus غیره ullamcorper mattis، pulvinar dapibus leo.
ارسال خرید شیرآلات طی چند روز انجام می شود؟
من مورد محتوا هستم برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. Lorem ipsum dolor sit amet، consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus، luctus غیره ullamcorper mattis، pulvinar dapibus leo.
کجا می توانم مشاوره تلفنی برای خرید شیرآلات داشته باشم؟
محتوای آکارئون

سوالات متداول

شبکه های اجتماعی جهان تاپ