0

تفاوت علم یونیورست و یونیکا چیست؟ مهم ترین نکات قبل از خرید

تفاوت علم یونیورست و یونیکا چیست؟
بازدید 472

امروزه آشنایی با انواع علم دوش ها برای تمام طراحان داخلی و همچنین افرادی که خانه دارند دارای اهمیت بسیاری بوده است. در ابتدای این مقاله باید بدانید که علم دوش نامی دیگر برای نوعی دوش حمام بوده است. امروزه در حال مشاهده هستیم که بسیاری از صنایع مخصوصا صنایع شیرآلات، مدل های متنوعی از این وسایل ضرروی را برای ما نیز تولید می کنند ، تا با در نظر گرفتن بودجه خود و دکوراسیون منزل خود بتوانید بهترین خرید را نیز داشته باشید. از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های دوش حمام یا همان علم دوش ها می توانیم به علم یونیکا و علم یونیورست نیز اشاره داشته باشیم. به همین دلیل قرار است امروز در بلاگ جهان تاپ تفاوت علم یونیورست و علم یونیکا را به صورت کامل نیز بررسی کنیم.

تفاوت یونیکا و یونیورست در چیست؟ معرفی انواع علم دوش های حمام

در این قسمت از مقاله جهان تاپ قرار است شما را علم دوش یونیکا و علم دوش یونیورست آشنا می خواهیم کنیم. امروزه در خانه های جدید و مدرن شما می توانید علم دوش های دوکاره یا همان علم دوش یونیورست را در اکثر خانه ها مشاهده کنید. باید در نظر داشته باشید که این نوع علم دوش ها از جدید ترین نوع مدل ها بوده است و در سال های گذشته در میان خریداران بسیار محبوب شده است.

علم دوش های یونیکا نیز در سال های اخیر دارای محبوبیت بسیار بالایی بوده است و به علم دوش های تک کاره نیز معروف است. این دوش ها به صورت ثابت نیز در حمام شما نصب می شوند و در صورت نیاز می توانید آن را از جای خود جدا کنید. یکی از بهترین مزیت های علم دوش یونیکا این می باشد که شما می توانید از حالت ساده و یا ترکیبی آن استفاده کنید تا شستشو حمام و یا بدن را برای شما هر چه بیشتر نیز راحت کند، همچنین به دلیل داشتن ساختار استاندارد و بهینه ای که دارد شستشو را برای کودکان هم نیز آسان کرده است.

این نوع دوش دارای یک پایه اصلی بوده است که به لوله اصلی چسبانده می شود و شما می توانید صابون خود را نیز در آنجا قرار دهید. نام های دیگر علم یونیکا که بسیار معروف است و شاید شما هم آن را با آن اسم ها بشناسید دوش سیار و علم دوش گوشی تلفنی نیز می توان اشاره داشته باشیم.

علم دوش یونیورست و تفاوت آن با یونیکا

باید بگویم که علم دوش یونیورست یا با نام علمک دوش ثابت سیار ، نسبت به نوع دیگر علم دوش ها بسیار محبوب بوده است و خریداری بیشتری نیز دارد ، چرا که این نوع علم دوش دارای کاربرد و تجهیزات بیشتری بوده است و به همین دلیل امکانات بیشتری را در اختیار شما می گذارد . همچنین قیمت علم دوش یونیورست باید بدانید به دلیل داشتن امکانات بیشتر در مقایسه با قیمت علم دوش یونیکا بیشتر بوده است. به همین دلیل اگر شما به دنبال خرید علم دوشی اقتصادی هستید و دوست ندارید هزینه بسیاری کنید توصیه ما به شما خرید علم دوش یونیکا می باشد. اما اگر دوست دارید که امکانات و مزیت های بیشتری در علم دوش داشته باشید توصیه ما به شما خرید علم دوش یونیورست نیز می باشد.

علم یونیورست دوکاره استیل مربع کروم جلسومینا

علم یونیورست دوکاره استیل مربع کروم جلسومینا


خرید محصول

۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان

علم یونیورست دوکاره استیل گرد کروم جلسومینا

علم یونیورست دوکاره استیل گرد کروم جلسومینا


خرید محصول

۹۵۰,۰۰۰ تومان

علم یونیورست دوکاره استیل مربع طلایی براق جلسومینا

علم یونیورست دوکاره استیل مربع طلایی براق جلسومینا


خرید محصول

۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان

یکی دیگر از بهترین مزیت های علم دوش یونیورست این می باشد که دارای تنوع بسیاری می باشد که شما می توانید با هر دکوراسیون و طرحی که دوست دارید آنها را خریداری کنید. همچنین این نوع علم دوش ها همان طور که قبل تر گفتیم دارای امکانات بسیاری بوده است که می تواند از خرید وسایل متعدد نیز جلوگیری کند. همچنین این نوع علم دوش از 2 بخش تشکیل شده است که یک قسمت به صورت ثابت است و قسمت دوم به صورت متحرک می باشد . همچنین اگر شما علاقه به خرید علم دوش دوکاره نیز دارید توصیه می شود از جنس آلیاژ برنج را خریداری کنید چرا که حمام مرطوب ترین قسمت هر خانه ای بوده است و اگر از کیفیت خوبی نباشد محصولات باعث خرابی زود هنگام می شود.

محبوب ترین و معروف ترین متریال های استفاده در علم دوش

یکی از مهم ترین نکات که قبل از خرید علم دوش باید در نظر داشته باشید مرتیال استفاده شده در آن می باشد. دوش های حمام امروزه دارای انواع متریال بوده است به طور مثال برنج و استلنس از پر استفاده ترین متریال می باشد که در علم دوش ها نیز استفاده می شود. البته متریال هایی همچون آلمینیوم و پلاستیک هم استفاده می شود اما دارای محبوبیت بالایی نمی باشد.

مهم ترین مزیت علم دوش های پلاستیکی قیمت ارزان آنها می باشد به همین دلیل اگر دنبال خریدی اقتصادی هستید متریال پلاستیک گزینه ای عالی برای شما می باشد.

همچنین آلومینیوم به دلیل داشتن وزن پایین و قیمت بسیار مناسب ، به عنوان یکی از جنس های علم دوش در بازار موجود می باشد. همچنین آلومینیوم  به عنوان متریال لوکس شناخته نمی شود و همچنین این نوع متریال دارای دوام پایین تری نسبت به سایر فلز ها دارد.

مهم ترین نکات قبل از خرید علم دوش که باید بدانید

تا این قسمت مقاله که شما همراه ما بودید ، تقریبا تفاوت میان علم دوش تک کاره (یونیکا) و دوکاره (یونیورست) را به خوبی متوجه شدید . اما الان باید چند نکته مهم قبل از خرید علم دوش در نظر داشته باشید . اولین نکته که باید در نظر داشته باشید نحوه نصب هر علم دوش با یک دیگر متفاوت بوده است. همجنین باید دوشی که خریداری می کنید باید قابلیت صرفه جویی در آب را نیز داشته باشد.

علم یونیکا استیل گوشی دو حالته پاندا

علم یونیورست دوکاره استیل مربع کروم جلسومینا


خرید محصول

۵۰۰.۰۰۰ تومان

علم یونیکا استیل گوشی سه حالته پاندا

علم یونیکا استیل گوشی سه حالته پاندا


خرید محصول

۲۶۰,۰۰۰ تومان

 

علم یونیکا تک کاره استیل گوشی یک حالته پاندا

علم یونیورست دوکاره استیل مربع طلایی براق جلسومینا


خرید محصول

۲۶۰,۰۰۰ تومان

با شناخت کامل از تفاوت یونیکا و یونیورست خریدی مطمئن و لذت بخش داشته باشید

تفاوت میان این دو نوع علم دوش تنها یک مورد نمی باشد. به طور مثال علم دوش دوکاره تجهیزات و امکانات بیشتری را به شما ارائه می دهد و به همین دلیل قیمت بالاتری نیز دارد، اما علم دوش تک کاره گزینه ای به صرفه تر و اقتصادی دارد. به همین دلیل خرید هر کدام از این نوع علم دوش ها تنها به بودجه و سلیقه شما بستگی دارد. البته باید بدانید که یک نوع دیگر که به تازگی به بازار آمده است و علم دوش توکار نیز می باشد که دارای طرفدار بسیاری هم می باشد و اکثرا خانه های جدید سعی می کنند از این نوع استفاده کنند. این نوع تمام اجزاء در داخل دیوار نصب می شود و تنها سر دوش و دستگیره ها قابل مشاهده می باشد. 

شما می توانید علم دوش مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی جهان تاپ خریداری کنید چرا که تمامی محصولات دارای متریال بسیار با کیفیت بوده است و طول عمر بالایی دارد و همچنین تمام علم دوش ها دارای گارانتی و ضمانت بوده است که خرید را برای شما آسان و مطمئن می کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *