شیر پیسوار چیست ؟

شیر پیسوار چیست ؟ معرفی آن و معرفی بهترین برند

شیر پیسوار چیست ؟ در خانه های قدیمی و زمان قدیم برای این که لباسشویی خود را نصب کنید و یا این شیرآلات خود را تعویض کنید ، اول نیاز بود تا آب خانه به صورت کامل قطع شود و این کار تنها با بستن کامل شیر فلکه اصلی نیز امکان پذیر بود. اما امروزه دیگر نیازی نیست برای تعویض و یا نصب محصولات خود آب خانه را به صورت کامل قطع کنید (نیاز است آب قطع شود و اما نه کل خانه).

شما برای این کار نیاز است تا شیر پیسواری را در محل خروجی نیز نصب کنید و در این موقع شما می توانید قطع و و صل کردن جریان آب را به صورت جداگانه وصل و یا قطع کنید. برای این که شما متوجه بشید شیر پیسوار چیست و با انواع آن آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه بلاگ جهان تاپ نیز باشید .

شیر پیسوار چیست؟

شیرپ یسوار چیست

شیر پیسوار یک تکه قطعه کاملا فلزی نیز بوده است و در بعضی از اجناس نیز پلاستیکی این شیر هم موجود می‌باشد که به صورت جداگانه در مسیر خروجی هر کدام از لوله ها نصب می‌شود تا بتوانید جریان خروجی آب را نیز برای هر قسمت به صورت جداگانه نیز کنترل کنید.

این وسیله دارای دو دهانه بوده است که یکی از آنها برای وروی آب و دیگری برای خروجی آب نیز بوده است . و همچنین این محصول دارای یک اهرم بوده است که شما می‌توانید به آسانی شدت جریان خروجی آب را کنترل کنید.

کاربرد اصلی شیر پیسوار چیست؟

انواع مختلف شیر پیسوار

همانطور که در ابتدا بیان کردیم ، این وسیله زمانی نیاز است که بعضی از وقت ها شما نیاز دارید یک قسمت از خانه شیر آب لوله کشی را به صورت کلی ببندید بدون آن که کل خانه را قطع کنید استفاده می‌شود.

امروزه و در خانه های جدید در مسیر لوله خروجی آب هر کدام از قسمت های خانه یک شیرپیسوار نیز قرار می‌دهند تا زمانی که شما مثلا می‌خواهید لباسشویی خود را نصب کنید دیگر نیاز نباشد فلکه اصلی آب را به صورت کامل ببندید و آب فقط در همان قسمت که شما نیاز دارید بسته می‌شود.

باید بدانید که شیر پیسوار تنها برای این کار نبوده است و شما می‌توانید استفاده های بسیاری دیگر هم از این محصول داشته باشید که:

  • لوله آب سینک ظرفشویی
  • لوله آب ماشین ظرفشویی و لبساشویی
  • لوله آب روشویی سرویس بهداشتی
  • لوله آب توالت فرنگی

انواع شیر پیسوار

شیرپیسوار در ۲ نوع فیلتردار و بدون فیلتر نیز موجود می‌باشد . ولی باید بدانید که کارایی و کاربرد یکسان نیز دارد ، ولی در شیر پیسوار فیلتر دار در زمانی استفاده می شود که در آب رسوب و سنگ ریزهای نیز دارد باید استفاده شود.

این نوع وسیله بیشتر از جنس برنج و چدن نیز بوده است و بهترین جنس هم این ۲ نوع می باشد، ولی از جنس پلاستیک هم در بازار نیز موجود می‌باشد . شیر پیسوار هایی که از جنس برنج نیز بوده است به طور معمول از آلیاژ کروم و نیکل برای روکش آنها نیز استافده می شود.

علت خرابی شیر پیسوار چیست؟

علت خرابی شیر پیسوار چیست؟

این قطعه اگر از جنس پلاستیک باشد معمولا دوام کم تری نیز دارد و بعد از مدتی باعث می شود در بعضی از قسمت ها باعث ترک خوردگی نیز می‌شود که اگر این اتفاق رخ دهد باید کل شیر پیسوار را نیز تعویض کنید.

یکی دیگر از دلایل که ممکن است شیر پیسوار نیز خراب شود مربوط به نوع فیلتر نیز بوده است که بعد از گذشت مدتی باعث می‌شود رسوب بگیرد و باعث شود که آب کامل وارد نشود و خارج شود. برای تعمیر این کار شما باید فیلتر را باز کرده آن را تمیز کنید و دوباره در جای خود نیز قرار دهید.

قیمت شیرپسیوار

قیمت شیر پیسوار بسته به کیفیت ساخت ، طرح ساده و یا لوکس ، نوع برند و سازنده این محصول نیز متفاوت بوده است . به طور مثال اگر شما شیر پیسوار فیلتر دار برنجی بخرید نسبت به بدون فیلتر قیمت بالاتری نیز داشته است. که قیمت آنلاین و بروز تمامی شیرآلات پیسوار در فروشگاه جهان تاپ نیز موجود می باشد.

جمع بندی مقاله شیر پیسوار چیست

شیر پیسوار امروزه به وسیله کاربردی در دسته لوازم تاسیسات خانه نیز تبدیل شده است و امروزه بسیاری از افراد از این محصول در خانه های خود استفاده می کنند چرا که دارای کاربرد بالایی نیز بوده است.

این محصول معمولا از ۲ جنس پلاستیکی و یا فلزی در بازار موجود می‌باشد که توصیه ما به شما خرید شیر پیسوار از جنس برنج بوده است چرا که دارای کیفیت بالایی بوده است و همچنین طول عمر بالایی دارد.

محل قرار گیری شیر پیسوار زیر سینک ظرفشویی ، روشویی و سرویس بهداشتی نیز بوده است و به این دلیل که در رویت دید نیست و در داخل کابینت هست می‌توانید از مدل های ساده استفاده کنید.

اما در قسمت توالت فرنگی چون امکان دارد در جلوی چشم باشد و به دکوراسیون خود اهمیت بسیاری نیز می‌دهید می توانید از گزینه های لوکس و جذاب نیز استفاده کنید تا تاثیر منفی بر روی دکوراسیون خانه شما نیز نداشته باشد.

از بهترین مزیت های وجود شیر پیسوار می توان نام ببریم به :

  • شما می توانید فشار خروجی آب را در قسمت های مختلف خانه تنظیم کنید
  • برای این که شیر آلات یا سایر محصولات خود را تعمییر ، تعویض و نصب کنید نیازی نیست که آب کل خانه را قطع کنید و تنها شیر پیسوار همان مکان را ببندید کافی می‌باشد
  • در برابر فشار قوی آب و جریان و دمای بالای آب کاملا ایمن بوده است
  • عمر طولانی این محصولات اکثرا دارد و دیر خراب می‌شوند.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جدیدترین ها

از کجا به صورت مستقیم میتوانم لوازم بهداشتی ساختمان سفارش دهم؟
شما بامراجعه به وبسایت جهان تاپ می تواند قیمت های بروز محصولات ما را مشاهده کنید و ثبت سفارش کنید.
جهان تاپ
خرید آنلاین قطعات یدکی به چه صورت است؟
پس از وارد شدن به وبسایت جهان تاپ میتوانید قطعه مورد نظر را سرچ کنید و یا از دسته بندی مورد نظر قطعات مورد نیاز را انتخاب کنید.توجه داشته باشید که موجودی و قیمت وبسایت جهان تاپ همیشه بروز است.
ارسال سفارشات طی چند روز انجام می شود؟
به محظ خرید شما ثبت سفارش انجام می شود روز بعد برای شما ارسال می شود و نهایتا تا 5روزکاری به دست شما می رسد.
برای مشاوره تلفنی باید با چه شماره ای در ارتباط باشم ؟
از طریق شماره تماس های زیر میتوانید باما در ارتباط باشید.
 
 
من همکار هستم چطوری میتونم لیست قیمت همکاری دریافت کنم ؟

برای دریافت لیست قیمت روزانه درخصوص قیمت های همکاری و قرید آسان بی دقدقه فقط کافیه عکس جواز کسب آدرس و فامیل مدیریت برامون داخل روبیکا بفرستید تا همیشه قیمت های بروز داشته باشید.

آموزشی که مد نظرم بود داخل مقالات وجود نداشت یا پیدا نکردم ؟
دوست عزیز اگر مطلب آموزشی مورد نظر داخل وب سایت پیدا نکردی ممنون میشم برامون از اینجا بفرستی تا آموزش موضوع مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن براتون ساخته بشه ( ممنون که با ما همراهید )
 
 
 

سوالات متداول

شبکه های اجتماعی جهان تاپ