مقایسه کن
قطعات سفارش بده آخر هفته دست کار شو = هدر بالا

چگونه حمام خودر را از طریق اکسسوری ها دکور نمائید؟

نوشته شده توسط: | 1400-10-21 17:52:46

چگونه  حمام خود  را از طریق اکسسوری ها تزئین نمائید؟

چه اکسسوری هایی که برای حمام ویا دسشویی خود نیاز دارید ؟

اکسسوری بسیار زیادی برای حمام و دسشویی وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کرده و این وسایل را درون آن گذاشته و از آن استفاده نمائید. این اکسسوری ها به شما کمک می کنند که محیط زیبا، تمیز و راحتی استفاده بیشتری داشته باشید. در واقع با اضافه شدن این وسایل باعث تغییر در طراحی این محیط ها نیز میشود.

اضافه شدن اکسسوری های ناآشنا در حمام و دسشویی باعث می شود که تجربه ی مفید و بهتری برای شما می گردد..

بطور کلی این بهبود کیفیت و بر روی سرویس بهداشتی و حمام تاثیر کامل می گذارد. در زیر لیست معروف ترین اکسسوری های حمام و دسشویی آورده شده است.

پایه نگدارنده حوله

پایه نگداره دستمال کاغذی

قفسه ها

ظروف صابون و پخش کننده های صابون

  • پایه نگدارنده حوله

 

یکی از مهمترین اجزای دکوراسیون حمام و یا سرویس بهداشتی، نگدارنده حوله می باشد. حوله ها در سرویس بهداشتی و حمام بصورت روزانه و توسط چندین نفر استفاده می شوند. چه از حوله ها برای حمام، خشک کردن دست ها و یا موارد دیگری استفاده شود در نهایت شما نیاز دارید به محلی که آن را آویزان کنید. تا در استفاده بعدی خشک بماند، چه شما بخواهید، مدل نواری، چنگکی، رکی استفاده کنید به در نظر گرفتن موارد زیر بستگی دارد .

ابتدا شما باید بسنجدی چه میزان فضا در حمام و یا دسشویی خود دارید؟ اگر شما فضای زیادی دارید استفاه از حالت قفسه ای و یا دندانه دار می تواند جلوه و زیبایی خاصی به حمام و یا سرویس بهداشتی شما بدهد.اگر فضای شما به کمترین حالت ممکن محدود شده است انتخاب حالت چنگکی ویا دسته ی نگهدارنده می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

برای خرید اکسسوری حمام با قیمت و کیفیت مناسب بر روی لینک زیر کلیک کنید

انتخاب و خرید

طبیعتا اولویت ها شخصی و انتخاب های شخصی شما دارای بالاترین درجه اهمیت می باشد.اکسسوری های ذکر شده در حمام در تمامی طراحی های حمام مورد استفاده قرار می گیرند. حال چه شما بخواهید مدل نواری، چنگکی،دندانه دار و یا قفسه ای جا حوله ای را انتخاب نمائید و بسته و اولویت های شخصی اینکه چه انتخابی نمائید، مطمئن شوید یک مدل را انتخاب می نمائید.

  • نگهدارنده دستمال کاغذی :

نگهدارنده دستمال توالت مناسب ترین و راحت ترین راه برای نگهداشتن آن می باشند. اهمیت وجود این پایه نیازی به توضیح ندارد.بعلت استفاده مداوم دستمال کاغذی سرویس بهداشتی این پایه  را از جنس های محکم، ماندگار و با استقامت بالا انتخاب نمائید.

 

زیرا شما این پایه را یکبار خریداری می کنید، به زیبایی و استحکام و کیفیت آن دقت کنید. یقینا شما برای خرید این پایه گزینه های بسیار زیادی دارید. این نگهدارنده ها می توانند از قبل نصب شده و یا قابل نصب باشند. انتخاب دیگر استفاده از استند های نگهدارنده دستمال کال کاغذ هستند که که شامل نگدارنده چتک سرویس بهداشتی نیز می باشند. در هر صورت مطمئن شوید که این اکسسوری را در سرویس بهداشتی خود دارید.

  • قفسه برای نمایش و نگداری وسایل :

مهمترین دلیل استفاده از قفسه ها، گذاشتن وسایل و نگهداری درون آن می باشند. قفسه ها میتوانند اکسسوری های کوچک زیادی را از قبیل، صابون، شامپو وسایر وسایل دکوری سرویس های بهداشتی درون خود جای دهند.برخی قفسه ها قابلیت نصب بر روی دیوار هم دارند. در نتیجه تنوع گسترده قفسه های حمام و سرویس بهداشتی از لحاظ جنس، شکل ظاهری و اندازه ی آنها، شما گستره بزرگی از تنوع و حق انتخاب برای خرید دارید که به شما کمک می کند تا بهترین و زیباترین نوع را با توجه به محیط خود انتخاب نمائید.

یکی از بیشترین جاهایی که قفسه ها مورد استفاده قرار می گیرند در قسمت زیرین دوش می باشد. محلی که شما می توانید به راحتی احتیاجات حمام روزانه خود را در آنجا قرار دهید. زیرا دسترسی راحت و فضای اشغال شده اضافی در حمام برای شما اهیمت بالایی دارد. قفسه ها می توانند یک از مهمترین اکسسوری ها در تمیز نگداشتن و طبقه بندی وسایل سرویس بهداشتی وحمام شما باشند. قفسه برای نمایش تعداد زیادی از اکسسوری ها و و اشیا تزئینی ایده آل می باشند.

  • ظروف نگدارنده صابون، جاصابونی و پخش کننده های صابون و تمیز کننده ها

اگر شما در طراحی سرویس بهداشتی و یا حمام خود محلی برای نگداشتن صابون می خواهید شما به یک جاصابونی (ظرف نگدارنده صابون) نیاز خواهید داشت. ظروف صابون به شما اجازه ی دهند که محلی برای نگداری صابون داشته باشید و آنرا پاکیزه نگهدارید. ظروف صابون می توانند دیواری و یا قرار گرفته بر روی سینک دسشویی باشندکه به شما دو حق انتخاب گوناگون خواهد داد که براساس نیاز خود می توانید یکی از دوحالت را انتخاب نمایید. اگر فضای شما بسیار محدود می باشد حالت دیواری توصیه می شود که این عمل روی سینک شما را خالی کرده و در عین حال صابون را در دسترس شما قرار می دهد. گزینه ی دیگر صابون های نواری از لحاظ رایحه و بافت و دیگر ویژگی ها  متفاوت می باشند (منحصر به فرد می باشند) این نوع صابون ها انتخاب بسیار مناسبی برای تزئین محیط حمام و یا سرویس بهداشتی شما می باشند.

به جای استفاده از ظروف نگهدارنده صابون، پخش کننده های صابون که عموما برای صابون های مایع مورد استفاده قرار می گیرند از لحاظ تزئینی جلوه ی خاصی دارند. مشابه ظروف نگدارنده صابون، انتخاب شما در پخش کننده های صابون تنوع بسیار بالایی دارد بطوریکه شما می توانید هرگونه طراحی را در حمام و یا سرویس بهداشتی خود پیاده نمائید. آنها حمام و دسشویی شما را کاربردی، زیبا، مرتب و منظم نگه می دارند.



نظرات 0


ارسال نظر:
اگر تصوير خوانا نيست اينجا کليک کنيد
همزمان با تأييد انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هايي كه حاوي توهين است، منتشر نمي شود.
* لطفا از نوشتن نظر هاي خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.


آخرین مطالب

1403-01-08 10:50:53

راهنمای خرید لوازم توالت فرنگی

اولین نکته از راهنمای خرید لوازم توالت فرنگی توجه به انواع قطعاتی است که به عنوان یدک در بازارهای مصرفی مشاهده می شوند. لوازم توالت ...
1402-04-20 14:07:33

معایت شیرآلات غیر استانداد

شیرآلات به صورت کلی نقش بسیار مهمی در دکوراسیون خانه نیز دارند . اگر شیرآلاتی که شما در خانه و یا محیط خانه خود استفاده ...
1402-04-12 10:06:50

آموزش قدم به قدم نصب سیفون ظرفشویی

آیا تا به حال شده که به کاسه روشویی یا سیفون موجود در خانه خود دقت کنید و از خودتان بپرسید که این وسیله به چه ...
1402-04-12 10:06:16

انتخاب بهترین رنگ برای دکوراسیون داخلی

رنگ ها یکی از عناصر اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل هستند و همانطور که می دانید رنگ های موجود در خانه بیشترین ...
1402-04-12 10:05:37

مهم ترین نکات انتخاب کاشی و سرامیک

در این مقاله از بلاگ جهان تاپ ، نکات مهمی در مورد کاشی و سرامیک ها برای جلوگیری از خرید اشتباه و نارضایی شما گردآوری شده است ...
1402-04-12 10:04:55

انواع روش ها و نکات برای نظافت روشویی کابینتی

نظافت روشیی ها کار بسیار سختی هم نبوده است ، اگر هم جنس روشویی شما از جنس پی وی سی نیز باشد کار بسیار آسان ...
1402-04-12 10:04:11

راهنمایی خرید بهتری پرده حمام (کاربرد + ویژگی ها)

  پرده حمام یکی از المان های پرکاربرد بوده سات که در حمام استفاده می‌شود و همچنین بیشتر از افراد سعی می‌کنند در حمام خود نیز ...
1402-04-12 10:03:19

راهنمایی و خرید بهترین جامایع

رعایت نظافت و بهداشت برای هر شخصی مهم و حائز اهمیت است. یکی از مکان هایی که مستقیماً با بهداشت افراد در ارتباط است سرویس ...

ddream.ir