مقایسه کن
هدر جهان تاپ

چگونه بوگیر توالت فرنگی را نصب کنیم؟ آموزش نصب بوگیر

نوشته شده توسط: محمد ضمیری | 1401-06-05 10:23:45

استفاده از توالت فرنگی و در راستای همان نصب بوگیر توالت فرنگی امروزه بسیار پراستفاده شده است. حداقل در خانه هایی که سالمندان عزیز در آن هستند استفاده از توالت فرنگی بسیار مهم و الزامی می باشد و به آرامی جای دستشویی ایرانی را در منازل دارد می گیرد.

بو گرفتن سرویس های بهداشتی یکی از مشکلات بزرگ و به خصوص در واحد های آپارتمانی امروزی می باشد. اما این نکته را باید بدانید که هر مشکل یک راه حل هم دارد. شما با استفاده از بوگیر توالت فرنگی می تواند برطرف کننده مشکل بو های مزاحم سرویس بهداشتی باشد. نصب بوگیر نیاز دارد به آموزش و ما در این مقاله از جهان تاپ قرار است به صورت کامل به شما آموزش بدیم که چگونه بوگیر توالت فرنگی را نصب کنید.

 

طریقه نصب بوگیر توالت فرنگی 

طریقه نصب بوگیر توالت فرنگی

بوگیر های توالت فرنگی تنوع بالایی دارد. به طور مثال بوگیر ها می تواند به صورت لوله ای یا ژله ای باشد. در این قسمت قرار است روش نصب بوگیر توالت فرنگی لوله ای را با هم یاد بگیریم.

بوگیر لوله ای توالت فرنگی می تواند به 2 صورت پیچدار یا بدون پیچ باشد. پیچدار ها جای دوپیچ بر روی لبه ی خود دارد و برای نصب آن ها باید اول بوگیر را جابندازید و بعد از آن جای پیچ ها را مشخص کنید.

بعد از آن رول پلاک را بزنید و پیچ اول را به خوبی در زمین محکم کنید. مرحله بعدی آن است که مهره های پیچ را به خوبی محکم کنید. این نکته را باید در نظر داشته باشید که نباید سرپیچ ها زیادی بالا باشد.

نکته مهم: هنگام نصب توالت فرنگی حتما از نصب کننده بخواهید تا بوگیر را برای شما نصب کند تا در صورت نداشتن تمایل به انجام این کار ، به درسر و هزینه نیفتید.

از این به بعد قرار است به صورت کامل با نصب بوگیر توالت فرنگی ژله ای صحبت کنیم.

طریقه نصب بوگیر ژله ای توالت فرنگی

طریقه نصب بوگیر ژله ای توالت فرنگی

می توانیم بگویم که بوگیر ژله ای توالت فرنگی بهترین نوع آن می باشدکه می تواند در حد معضل بوی بد توالت فرنگی به شما کمک کند. بوگیر ژله ای بر روی سطح توالت فرنگی نصب می شود و از خروج بوی بد سرویس بهداشتی جلوگیری می کند.

این بوگیر از جنس خمیر پلاستیک می باشد که به همین دلیل در دماهای پایین و سرما خشک نمی شود ، همچنین در دماهای بالا و گرما فرم اصولی خود را از دست نمی دهد و همین دلیل باعث شده است تا عمر بوگیر ژله ای توالت فرنگی افزایش پیدا کند و می تواند از لحاظ اقتصادی به شما کمک کننده باشد.

در ساخت بوگیر ژله گاها از بتونه رنگی استفاده می کنند که با همین کار ظاهر زیبا تری را به بوگیر هدیه می دهد، اما همچنین عمر کوتاه تری نیز دارد و بعد از مدت کمی کاملا خشک و دیگر قابل استفاده نمی باشد و شما مجبور به تغییر بوگیر می شوید و این نکته را باید در نظر داشته باشید که باید توالت فرنگی را هم متناسب با آن عوض کنید. و با این که این بوگیر می تواند برای شما زحمت بسیاری داشته باشد ما توصیه نمیکنیم که از این مدل استفاده کنید.

نصب بوگیر ژله ای توالت فرنگی بسیار آسان می باشد و خودتان کافی می باشد که آن را روی سطح توالت فرنگی قرار دهید و آن را به خوبی محکم کنید.همین که لبه ی لاستیکی بوگیر را دور لوله به طور صحیح جابیندازید کافی می باشد.اما این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است چسب اطراف آن را به صورت شیبدار قرار دهید و استفاده کنید.

مراحل مهم برای نصب بوگیر ژله ای

  • قبل از انجا هر کار وسایل جانبی همراه بوگیر را چک کنید، که از کافی بودن وسایل مخصوصا چسب اطمینان کامل را داشته باشید.
  • در صورت کافی نبودن چسب خود محصول می توانید از چسب آکواریوم استفاده کنید و محل مورد نیاز را از این چسب استفاده کنید و بچسبانید.
  • یک حلقه پلاستیکی که همراه خود لوازم جانبی بوگیر می باشد را  دور تا دور لوله به خوبی بپیچید و با دست خودتان به آن فشار بیاورید تا به صورت محکم در جای خود ثابت باقی بماند.
  • بعد از اتمام مرحله قبل دوباره به صورت کامل لوله را چسب مالی کنید تا از محکم بودن بوگیر اطمینان کامل را داشته باشید.

مهم ترین نکات هنگام نصب بوگیر توالت فرنگی

مهم ترین نکات هنگام نصب بوگیر توالت فرنگی

بوگیر های ژله ای به صورت سطحی بر روی توالت فرنگی قرار می گیرند، اما لوله ها به صورت یک لوله درون مسیر فاضلاب قرار می گیرد.بعضی از آن ها لبه ای برای قرار گرفتن و بستن پیچ و تعدادی دیگر از آن ها هیچ لبه ای ندارد.

اولین نکته مهم برای نصب بوگیر توالت فرنگی این می باشد که لوله فاضلاب توالت فرنگی باید تقریبا 1.5 سانتی متر از سطح زمین  که توالت بر روی آن نصب می شودبالاتر باشد.بعد از این مرحله شما باید اطراف لوله را با سوهان و یا سمباده ای به صورت نرم سایید.

دلیل آن که می گویم سمباده ای بر لوله بکشید برای این می باشد برای نصب بوگیر می باشد که براده های اطراف بوگیر به توالت شما آسیب وارد نکند. تمامی بوگیر ها همراه خود چسب دارند اما باید بدانید که این مقدار چسب برای نصب توالت کافی نمی باشد و برای اینکه اطمینان از محکم بودن داشته باشید بهتر است مقداری چسب بیشتر خریداری کنید.

ابزار جانبی دیگری که همراه لوله گیر می باشد یک چسب دیگر است که بر روی چسب اصلی قرار میگیرد، چرا که چسب های که زده اید به صورت یک دست باشد و زیبا تر باشد.

سخن پایانی

شاید شما هم به این نکته توجه نکرده باشید که به همین آسانی بتوانید بوی بد توالت فرنگی را برطرف کرد. برای این کار کافی است یک بار از بوگیر استفاده کنید تا متوجه شوید که به همین آسانی می شود بوی بد توالت فرنگی را از بین برد.

شما می توانید انواع بوگیر توالت فرنگی را از فروشگاه آنلاین بهداشتی ساختمانی جهان تاپ خریداری کنید.

خرید انواع بوگیر



نظرات 0


ارسال نظر:
اگر تصوير خوانا نيست اينجا کليک کنيد
همزمان با تأييد انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هايي كه حاوي توهين است، منتشر نمي شود.
* لطفا از نوشتن نظر هاي خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.


آخرین مطالب

1403-01-08 10:50:53

راهنمای خرید لوازم توالت فرنگی

اولین نکته از راهنمای خرید لوازم توالت فرنگی توجه به انواع قطعاتی است که به عنوان یدک در بازارهای مصرفی مشاهده می شوند. لوازم توالت ...
1402-04-20 14:07:33

معایت شیرآلات غیر استانداد

شیرآلات به صورت کلی نقش بسیار مهمی در دکوراسیون خانه نیز دارند . اگر شیرآلاتی که شما در خانه و یا محیط خانه خود استفاده ...
1402-04-12 10:06:50

آموزش قدم به قدم نصب سیفون ظرفشویی

آیا تا به حال شده که به کاسه روشویی یا سیفون موجود در خانه خود دقت کنید و از خودتان بپرسید که این وسیله به چه ...
1402-04-12 10:06:16

انتخاب بهترین رنگ برای دکوراسیون داخلی

رنگ ها یکی از عناصر اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل هستند و همانطور که می دانید رنگ های موجود در خانه بیشترین ...
1402-04-12 10:05:37

مهم ترین نکات انتخاب کاشی و سرامیک

در این مقاله از بلاگ جهان تاپ ، نکات مهمی در مورد کاشی و سرامیک ها برای جلوگیری از خرید اشتباه و نارضایی شما گردآوری شده است ...
1402-04-12 10:04:55

انواع روش ها و نکات برای نظافت روشویی کابینتی

نظافت روشیی ها کار بسیار سختی هم نبوده است ، اگر هم جنس روشویی شما از جنس پی وی سی نیز باشد کار بسیار آسان ...
1402-04-12 10:04:11

راهنمایی خرید بهتری پرده حمام (کاربرد + ویژگی ها)

  پرده حمام یکی از المان های پرکاربرد بوده سات که در حمام استفاده می‌شود و همچنین بیشتر از افراد سعی می‌کنند در حمام خود نیز ...
1402-04-12 10:03:19

راهنمایی و خرید بهترین جامایع

رعایت نظافت و بهداشت برای هر شخصی مهم و حائز اهمیت است. یکی از مکان هایی که مستقیماً با بهداشت افراد در ارتباط است سرویس ...

ddream.ir