مقایسه کن
هدر جهان تاپ

ویژگی های یک فلاش تانک مناسب | راهمنای خرید فلاش تانک

نوشته شده توسط: محمد ضمیری | 1401-05-20 09:56:29

امروزه در تمامی سرویس های بهداشتی از فلاش تانک استفاده می شود. اما بسیاری از افراد از فلاش تانک خود راضی نیستند چرا که انتخاب محصولی اشتباهی خرید کرده اند، به همین دلیل شما در این مقاله به صورت کامل یاد می گیرید که فلاش تانکی مناسب و به صرفه را خریداری کنید. تا انتهای مقاله همراه جهان تاپ باشید.

در تمامی سرویس های بهداشتی وجود یک فلاش تانک قوی و مناسب بسیار حائز اهمیت و مهم می باشد. اما این که شما در میان این همه مارک و مدل های مختلف فلاش تانک کدام فلاش تانک را باید انتخاب کنید ، مهم می باشد که بتونیم خریدی به صرفه و مناسب داشته باشیم. ما در این مقاله از بلاگ جهان تاپ مهم ترین ویژگی های یک فلاش تانک خوب را به شما قرار است معرفی کنیم و خرید را برای شما آسان تر کنیم.

ویژگی های فلاش تانک

ویژگی های فلاش تانک

از آنجا که فشار و حجم آب لوله کشی و تاسیسات سرویس بهداشتی به صورت معمول قادر به ارائه حجم آب کافی در مدت زمان کوتاه نمی باشد، به همین دلیل می تواند فلاش تانک یا مخازن آب به ما در این زمینه کمک کنند. همچنین ذخیره حجم معینی از آب و رها سازی یک جای آن ، در نهایت عمل سیفون کردن و شستشو کاسه ی توالت با کم ترین میزان آب باعث صرفه جوی در آب می شود که مزیت بزرگی می باشد.

در ادامه قرار است بیشتر با مزیت های فلاش تانک آشنا شویم:

  • کارکرد مناسب و شستشوی قوی کاسه توالت
  • صرفه جوی در میزان مصرف آب
  • دوام و ماندگاری بالا کارکرد بدون هیچ مشکل
  • جلوگیری از رشد و انتقال باکتری ها و همچنین آلودگی ها
  • استفاده از آن و نصبش آسان باشد
  • ظاهر زیبا و سازگاری ابعاد با فضای سرویس بهداشتی شما

قبل از این که بخواهید خرید خود را انجام دهید باید به حجم مخزن مورد نیاز و ابعاد فضای سرویس بهداشتی خود آگاه باشید. تا بتوانید فلاش تانکی را انتخاب کنید که با محیط مورد نیاز شما سازگاری داشته باشد.

درست کار کردن ، شستشوی قدرتمند و موثر، صرفه جویی در میزان استفاده از آب

درست کار کردن ، شستشوی قدرتمند و موثر، صرفه جویی در میزان استفاده از آب

اولین ویژگی مهم هر مخزن آبی ، ارائه حجم مناسب آب می باشد ،همچنین باید فشار کافی آب را برای شستن کامل و موثر کاسه ی توالت را داشته باشد. این موضوع به حجم مخزن و میزان آبگیری و همچنین قطر لوله ها و البته مکانیزم رها سازی آب بر میگردد. همچنین ارتفاع نصب فلاش تانک هم نیز برای فشار آب موثر می باشد.

در عین آن که ارائه آب کافی صورت می گیرد ، لازم می باشد حجم آب مخزن به آسانی قابل تنظیم باشد. تا در صورت لزوم بتوانید آب مخزن را برای شستشوی قوی تر افزایش دهید و همچنین در صورتی که عمل شستشو با آب کم تری هم ممکن باشد، بشود از حجم آب گیری مخزن کاست. که همین امر باعث می شود، صرفه جویی بسیار عالی صورت بگیرد.

همچنین استفاده از مخزن آب با مکانیزم دو زبانه با شاستی دو زمانه که امکان سیفون کردن با بخشی از حجم آب مخزن و اگر نیاز شد کل آب مخزن فراهم می کند، که همین امر باعث می شود میزان مصرف آب تا حد بسیاری کاهش پیدا کند.

مواد اولیه مرغوب، استاندارد و آنتی باکتریال

استفاده از مواد اولیه مرغوب، استاندارد و آنتی باکتریال

مسئله مهم بعدی استفاده از مواد اولیه با کیفیت در ساخت فلاش تانک می باشد. علاوه بر این که باید بدنه ،مخزن و لوله ها از استحکام خوبی برخوردار باشند، استفاده از مواد مرغوب و بادوام در ساخت شناور و مکانیزم های تخلیه و آب گیری، از نشتی آب و ایجاد صدای مزاحم و همچنین نیاز به سرویس و تعمیر زیاد فلاش تانک جلوگیری می کند.

طراحی استاندارد و به کار گیری از مواد اولیه مرغوب در مکانیزم آب گیری و فلوتر و مکانیزم تخلیه از ایجاد صدای مزاحم در هنگام پر شدن فلاش تانک جلوگیری می کند و باعث ایجاد مزاحمت برای شما نمی شود. همچنین که از نشت آب مخزن نیز جلوگیری می شود.

علاوه بر کیفیت و عملکرد، استفاده از مواد اولیه با استاندارد های جهانی باعث جلوگیری از رشد باکتری ها و پخش آلودگی ها در محیط سرویس بهداشتی نیز می شود که باعث حفظ سلامتی شما و عزیزانتون می شود.

استفاده ، نصب آسان و زیبایی در فلاش تانک

استفاده و نصب آسان فلاش تانک

شکل ظاهری فلاش تانک هم از نظر زیبایی و هم به لحاظ اشغال فضای سرویس بهداشتی بسیار قابل توجه می باشد. در حال حاضر بیشتر افراد دوست دارند از مخازن آب باریک استفاده کنند، چرا که از دیوار زیاد جلو نمی آید. همین موضوع باعث می شود که فضای کم تری را اشغال کند و در عین حال باعث افزایش زیبای می شود. با افزایش ارتفاع مخزن به بهبود فشار آب فلاش تانک منجر می گردد

استفاده راحت و نصب آسان

داشتن اهرم های طنابی یا کششی استفاده را برای افراد که قد کوتاهی دارند بسیار راحت تر می کند.

همچنین بسیاری از مخازن امکان اتصال ورودی آب در هر دو سمت چپ و راست را دارند که به همین دلیل نصب بسیار آسان می شود. آب بندی و فیتینگ رینگی لوله های اتصال را داخل یک دیگر بدون نیاز به نوار تفلن و... باعث آسانی و سرعت در نصب می شود.



نظرات 0


ارسال نظر:
اگر تصوير خوانا نيست اينجا کليک کنيد
همزمان با تأييد انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هايي كه حاوي توهين است، منتشر نمي شود.
* لطفا از نوشتن نظر هاي خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.


آخرین مطالب

1403-01-08 10:50:53

راهنمای خرید لوازم توالت فرنگی

اولین نکته از راهنمای خرید لوازم توالت فرنگی توجه به انواع قطعاتی است که به عنوان یدک در بازارهای مصرفی مشاهده می شوند. لوازم توالت ...
1402-04-20 14:07:33

معایت شیرآلات غیر استانداد

شیرآلات به صورت کلی نقش بسیار مهمی در دکوراسیون خانه نیز دارند . اگر شیرآلاتی که شما در خانه و یا محیط خانه خود استفاده ...
1402-04-12 10:06:50

آموزش قدم به قدم نصب سیفون ظرفشویی

آیا تا به حال شده که به کاسه روشویی یا سیفون موجود در خانه خود دقت کنید و از خودتان بپرسید که این وسیله به چه ...
1402-04-12 10:06:16

انتخاب بهترین رنگ برای دکوراسیون داخلی

رنگ ها یکی از عناصر اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل هستند و همانطور که می دانید رنگ های موجود در خانه بیشترین ...
1402-04-12 10:05:37

مهم ترین نکات انتخاب کاشی و سرامیک

در این مقاله از بلاگ جهان تاپ ، نکات مهمی در مورد کاشی و سرامیک ها برای جلوگیری از خرید اشتباه و نارضایی شما گردآوری شده است ...
1402-04-12 10:04:55

انواع روش ها و نکات برای نظافت روشویی کابینتی

نظافت روشیی ها کار بسیار سختی هم نبوده است ، اگر هم جنس روشویی شما از جنس پی وی سی نیز باشد کار بسیار آسان ...
1402-04-12 10:04:11

راهنمایی خرید بهتری پرده حمام (کاربرد + ویژگی ها)

  پرده حمام یکی از المان های پرکاربرد بوده سات که در حمام استفاده می‌شود و همچنین بیشتر از افراد سعی می‌کنند در حمام خود نیز ...
1402-04-12 10:03:19

راهنمایی و خرید بهترین جامایع

رعایت نظافت و بهداشت برای هر شخصی مهم و حائز اهمیت است. یکی از مکان هایی که مستقیماً با بهداشت افراد در ارتباط است سرویس ...

ddream.ir